English

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

الکترونیک کردن فعالیت های پزشکی از برنامه های شاخص نمایشگاه سلامت و رفاه اجتماعی در اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: الکترونیک کردن فعالیت های پزشکی از جمله پرونده بیماران ومدیریت تسهیل خدمات بهداشتی ودرمانی از برنامه های شاخص این نمایشگاه است.

الکترونیک کردن فعالیت های پزشکی از برنامه های شاخص نمایشگاه سلامت و رفاه اجتماعی در اصفهان است

حیدر علی عابدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه پژوهش محور توسعه وسلامت، رفاه اجتماعی گفت:این نمایشگاه ارزشمند توانمدی های دکتر اعتصام پور و همکارانشان رادر تیم های مختلف نشان می دهد.

وی الکترونیک کردن برخی فعالیت ها از جمله پرونده پزشکی بیماران، تجهیزات بیمارستانی وتعمیرات تجهیزات بیمارستانی، فرایند سازی مدیریت تسهیل خدمات بهداشتی ودرمانی را از جمله برنامه های شاخص وارزنده این نمایشگاه  دانست وافزود: این فعالیت نشان دهنده عشق وتلاش مضاعف برای خدمت به مردم است.

نمایشگاه+توسعه+و+سلامت+رفاه+اجتماعی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جهت پیش برد برنامه های تأمین اجتماعی گفت: پیشنهاد می کنم که در بحث سیستم نوبت دهی تجدید نظر شود چرا که در سیستم فعلی چنانچه متخصصی نوبت نداشته باشد ارتباط مراجع با درمانگاه بدونه هیچ گونه راهنمایی قطع می شود وپیشنهاد دارم که بحث راهنمایی بیماران را در دستور کار قرار دهند وهمچنین برای گسترش خدمات درمانی در شرق اصفهان مردم تحت پوشش شرق اصفهان را مورد عنایت قرار دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه