English

پیروزی مقتدرانه تیم هندبال درخشان کرمانشاه در روز اول لیگ دسته دوم

تیم هندبال درخشان در بازی روز اول لیگ دسته دوم با نتیجه 26 بر 21 مقابل هیئت هندبال استان کرمانشاه به پیروزی رسید.

پیروزی مقتدرانه تیم هندبال درخشان کرمانشاه در روز اول لیگ دسته دوم

سخنگوی باشگاه درخشان کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری موج کرمانشاه گفت: از سال پیش که مقام سوم لیگ دسته سوم بزرگ‌سالان هندبال را کسب کردیم با تلاش و پیگیری‌های مستمر و همچنین حمایت آقای سلیمی توانستیم در رقابت‌های دسته دوم امسال شرکت کنیم. باشگاه درخشان کرمانشاه نیز مانند سایر باشگاه‌ها با مشکلات مالی مواجه بود که پیگیری زیادی هم برای حل این مشکل انجام شد و خدا را شکر تا امروز تمرینات خوبی داشتیم و سعی کردیم تیمی درخور نام کرمانشاه روانه مسابقات کنیم.

عرفان زنگنه که خود از مربیان و بازیکنان بزرگ‌سال باشگاه است، ادامه داد: از ترکیب بازیکنان باتجربه و جوان تیمی تشکیل دادیم که در هر شرایطی بتوانیم بازی را کنترل کنیم. ما در قدم اول توانستیم تیم قدرتمند هیئت هندبال استان کرمانشاه را شکست دهیم و با خیالی آسوده‌تر در انتظار بازی‌های بعدی باشیم.

وی افزود: در این منطقه از کشور، دو تیم از کرمانشاه، دو تیم از استان کردستان، تیم زنجان و تیم نقده حضور دارند و بازی بعدی ما فردا رأس ساعت 5 با تیم میزبان (مریوان) است. بازی امروز تیم مریوان را آنالیز کردیم و امیدواریم فردا به نتیجه دلخواه برسیم.

سخنگوی باشگاه درخشان کرمانشاه اعلام داشت: باشگاه درخشان، مانند هر باشگاه نوپایی نیاز به حمایت دارد و امیدواریم که در ادامه مسئولان استان توجه بیشتری به این باشگاه داشته باشند تا بتوانیم سال‌های سال افتخار کسب کنیم.

وی تصریح کرد: باشگاه هندبال درخشان کرمانشاه در یک سال گذشته افتخارات زیادی را در هندبال منطقه و کشور کسب کرده و برای اهالی هندبال شناخته‌شده است، این باشگاه در حدود 3 ماه است که تمرینات منظمی را برای حضور در لیگ دسته دوم کشور آغاز کرده و امید زیادی به صعود دارد.

لازم به ذکر است که مسابقات هندبال در 5 روز و به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و این رقابت‌ها به‌صورت هم‌زمان در 4 منطقه کشور انجام‌شده و با صعود دو تیم از هر منطقه، هشت تیم برتر برای کسب سهمیه لیگ دسته یک کشور رقابت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه