English

مهرداد بائوج لاهوتی:

قطعا علیه وزارت امور اقتصاد و دارایی شکایت می‌کنیم

نماینده مردم لنگرود در خصوص معافیت واردکنندگان چای از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده گفت: قطعا علیه وزارت امور اقتصاد و دارایی شکایت می‌کنیم. سوال نمی‌کنیم بلکه شکایت می‌کنیم.

قطعا علیه وزارت امور اقتصاد و دارایی شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نماینده مردم لنگرود در خصوص معافیت واردکنندگان چای از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده گفت: قطعا علیه وزارت امور اقتصاد و دارایی شکایت می‌کنیم.

مهرداد بائوج لاهوتی افزود: در این زمینه از قانون سوء استفاده شده است به این صورت که در قانون به جهت تقویت تولیدکنندگان چای داخلی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر واردکننده چای را نیز با استفاده از این قانون از پرداخت مالیات معاف کرده‌اند، گفت: ما نمی‌دانیم که در مقابل این اقدامات باید چه بگوییم، آیا باید بگوییم که نمی‌فهمند در حالی که بهتر از هر کس دیگری این موضوع را می‌‍فهمند.

شکایت علیه وزارت اقتصاد

مقابل تولید کننده چای سخت‌گیری و آن را بیچاره می کنند

نماینده مردم لنگرود با اشاره به اینکه در مقابل تولید کننده چای سخت‌گیری و آن را بیچاره می‌کنند، ادامه داد: اما در مقابل واردکنندگان به‌دلیل منافع عده‌ای که در دستگاه‌های دولتی نفوذ دارند و در دستگاه‌های دولتی نیز افرادی حضور دارند که منافع ملی را به منافع افراد می‌فروشند سخت‌گیری صورت نمی‌گیرد.

بائوج لاهوتی با تاکید بر اینکه قطعا بر علیه وزارت امور اقتصاد و دارایی شکایت می‌کنیم، سوال نمی‌کنیم بلکه شکایت می‌کنیم، خاطر نشان کرد: این اقدام را سوء استفاده آشکار عده‌ای از قانون می‌دانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه