English

در دومین نشست فعالان و سرمایه گذاران حوزه اقتصادی منطقه ثامن با مدیران شهری مطرح شد؛

مجموعه شرکت عمران و مسکن سازان ثامن حامی حقوق شهروندان است

مجموعه شرکت عمران و مسکن سازان ثامن حامی حقوق شهروندان است.

مجموعه شرکت عمران و مسکن سازان ثامن حامی حقوق شهروندان است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، سید مصطفی نعمتی، شهردار منطقه و مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان ثامن دراین نشست، با تاکید بر اهمیت بحث سرمایه‌گذاری در طرح ملی بهسازی و نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی، اظهارکرد: مجموعه مجری این طرح، حامی حقوق شهروندان و سرمایه‌گذاران است و بر حفظ این حقوق تاکید جدی دارد.

وی گفت: افزایش سطح سبز منطقه بعنوان یکی از اولویت های مهم طرح نوسازی بافت است که امیدواریم این مهم با حمایت و پشتیبانی سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه ساخت و ساز منطقه همراه شود تا به اهداف مدنظر نائل شوید.

همچنین احمد نوروزی، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت های شورای شهر مشهد گفت :خط مشی شورای پنجم و لیست امید برمبنای تسهیل فضای کسب و کار و امور اقتصادی است

نوروزی افزود:باید بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در منطقه ثامن فراهم شود زیرا که عمران و آبادانی با حضور سرمایه‌گذاران تسریع و تقویت می‌شود.

وی گفت :اگر به فکر اقشار کم‌درآمد و کارگران زحمت‌کش هستیم باید در راستای فعال شدن پروژه‌های ساختمانی و عمرانی گام برداریم تا امید را در این قشر پرزحمت احیاکنیم.

نوروزی افزود:برای تحقق موارد یادشده باید تدبیر مناسبی اندیشیده شود، به همین منظور و با هدف تسهیل امور سرمایه‌گذاری، کارگروهی با عنوان «کارگروه تسهیل» در کمیسیون اقتصادی شورا شکل گرفته که در آن علاوه بر تعدادی از منتخبین شورای پنجم، شهردار و برخی از مدیران شهری مشهد مقدس نیز عضویت دارند.

وی افزود: نگاه کارگروه تسهیل برمبنای حل مشکل است که تاکنون تصمیمات خوبی نیز برای رفع مشکلات درآن اتخاذ شده است.

رئیس سرمایه‌گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهدمقدس خاطرنشان کرد :از دیگر اقدامات شورای پنجم در راستای حمایت ازسرمایه‌گذاران می‌توان به مصوبه اخیر شورا درباره عدم توقف در بخش هایی از پروژه های بزرگ قابل تفکیک که فاقد تخلف هستند، اشاره کرد .

وی گفت: با این مصوبه مانع از توقف ساخت و پیشرفت پروژه های کلان مقیاس خواهیم شد و موجب کاهش ضرر و زیان سرمایه‌گذاران میشود.

وی افزود: نیاز بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی صرفا منوط به کاربری های تجاری و فروشگاهی نیست بلکه تمام نیازهای 25 میلیون زائری که سالیانه مشهد را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند باید مورد توجه قرارگیرد؛ زائر و گردشگر نیازمند مراکز تفریح کودکان، موزه  است که سرمایه‌گذاران باید به این زمینه ها نیز توجه کنند.

وی افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند با تملک و خرید مجموعه های میراثی و استفاده از آنها در قالب کاربری های رستوران، موزه، نمایشگاه، از فرصت خوبی که فراهم شده استفاده کنند تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه