English

سردار اسحاقی؛

پلیس از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای پشتیبانی اطلاعاتی استفاده می‌کند

فرمانده انتظامی استان گیلان بحث پشتیبانی اطلاعاتی از ماموریت‌های پلیس را مهم ارزیابی کرد و افزود: پلیس از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای پشتیبانی اطلاعاتی استفاده می‌کند.

پلیس از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای پشتیبانی اطلاعاتی استفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سردار محمدرضا اسحاقی در همایش بزرگ فرماندهان انتظامی و سپاه قدس گیلان پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه را غرورآفرین خواند و افزود: این پیروزی، غلبه خون بر شمشیر بود.

وی با گرامیداشت یاد درگذشتگان زلزله کرمانشاه، تصریح کرد: مردم ایران با فرهنگ غنی بسیجی به سرعت به یاری آسیب‌دیدگان شتافتند.

فرمانده انتظامی استان گیلان ضعف‌های جدی جامعه در مسائل اجتماعی و اقتصادی را از عوامل سوق پیدا کردن بخش کوچکی از مردم به بزه برشمرد و اضافه کرد: رفع‌ این ضعف‌ها با نگاه و فرهنگ بسیجی، تاثیر شگرفی بر آمار جرایم در کشور خواهد داشت‌.

سردار اسحاقی با اشاره به اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از همان ابتدای انقلاب بر عهده سپاه بوده است، تصریح کرد: سپاه هم همانند نیروی انتظامی ارتباط بی‌واسطه‌ای با لایه‌های مختلف جامعه دارد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه سطح تعامل نیروی انتظامی و سپاه باید هر روز کاربردی‌تر و علنی‌تر شود، خاطرنشان کرد: نتیجه این تعامل در زندگی مردم آشکار خواهد شد.

وی با اشاره به عزم و اراده ناجا برای جذب افرادی با نگرش بسیجی در این سازمان، اظهار داشت: در گزینش نیروی انتظامی نباید تنها نگرش شغلی وجود داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت، غلبه خون بر شمشیر بود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه جلسات و نشست‌های تعاملی باید کاربردی باشند، تصریح کرد: پایش‌های اطلاعاتی در مورد چالش‌های اجتماعی در حوزه ماموریتی نتیجه مفیدتری را در این نشست‌ها رقم خواهد زد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به راه‌اندازی گشت محله در استان گیلان با تعامل نیروی انتظامی و سپاه، خاطرنشان کرد: گشت محله می‌تواند میزان جرایم استان را به شکل قابل‌توجهی کاهش بدهد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارتباط مستمر و برگزاری جلسات اخوت میان فرماندهی انتظامی استان و فرماندهی سپاه قدس استان را مفید برشمرد و افزود: این جلسات باید هدفمند و نتیجه‌بخش باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه