English

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

مراکز رفاهی فرهنگیان لرستان آماده پذیرش و اسکان رایگان زلزله‌زدگان غرب کشور است

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از آمادگی مراکز رفاهی فرهنگیان شهر خرم‌آباد برای پذیرش و اسکان رایگان خانواده مجروحان زمین‌لرزه اخیر غرب کشور خبر داد.

مراکز رفاهی فرهنگیان لرستان آماده پذیرش و اسکان رایگان زلزله‌زدگان غرب کشور است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، خدانظر دریکوند با تسلیت حادثه غم‌انگیز و دردناک زلزله اخیر در غرب کشور به‌ویژه در استان کرمانشاه، گفت: این حادثه غم‌انگیز همه مردم ایران را متاثر کرد و وظیفه انسانی ما حکم می‌کند تا از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به زلزله‌زدگان استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در کلاس درس باید انسانیت، مروت، ایثار و فداکاری را معنا کرد و حوادثی از این دست، آزمونی است که بتوانیم این واژه‌ها را در ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان معنا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تقدیر از کمک‌های نوع دوستانه فرهنگیان و دانش آموزان لرستان ادامه داد: فرهنگیان و دانش‌آموزان آمادگی کامل دارند تا در کنار زلزله زدگان غرب کشور از تمام توان خود استفاده کنند تا از درد و محنت آنان بکاهند. 

وی با اشاره به ارسال کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان استان لرستان به کرمانشاه، خاطر نشان کرد: امکان دارد برخی از مصدومین این حادثه به استان لرستان اعزام شوند، لذا برای کاهش دغدغه همراهان آنان، ترتیبی اتخاذ شده تا مراکز رفاهی فرهنگیان لرستان پذیرای همراهان مجروحان این حادثه به صورت رایگان باشند. 

دریکوند، تصریح کرد: امیدوارم با همت والای مردم قهرمان شهرهای آسیب دیده زلزله اخیر و همیاری هموطنان، شاهد ساختن دوباره نقاط زلزله زده و رویش جوانه‌های امید و زندگی در آن مناطق باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه