English

معاون میراث فرهنگی استان اصفهان خبر داد

اختصاص تسهیلات بانکی به طرح‌های اجرائی مصوب گردشگری استان اصفهان

معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان از اختصاص تسهیلات بانکی جهت حمایت از طرح‌های مصوب گردشگری استان اصفهان خبر داد.

اختصاص تسهیلات بانکی به طرح‌های اجرائی مصوب گردشگری استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، نشست کمیته بررسی طرح‌های اجرایی گردشگری استان اصفهان با حضور سید علی صالح درخشان مشاور برنامه ریزی و اجرائی مدیر کل، حمید امینی معاون سرمایه گذاری و امور طرح‌های اداره کل و کارشناسان دستگاه‌های ذی ربط و همچنین سرمایه گذاران طرح‌های اجرائی استان برگزار شد.

معاون سرمایه گذاری و امور طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در حاشیه این نشست اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در راستای توسعه متوازن گردشگری در پهنه استان و به دنبال تصویب دستورالعمل برخورداری بخش خدمات پروژه‌های گردشگری از تسهیلات "رفع موانع تولید" در سی و یکمین جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در استانداری اصفهان، نخستین نشست کمیته بررسی و تصویب تسهیلات بانکی برای پروژه‌های گردشگری با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو، مسئولان تسهیلات بانک‌ها و سرمایه گذاران متقاضی تسهیلات در نیمه دوم سال 1396 تشکیل شد.

حمید امینی درباره مصوبات این نشست تصریح کرد: پرونده شش طرح اجرائی گردشگری متقاضی تسهیلات در سطح استان مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به تطبیق درخواست‌های آنان با قوانین و موازین موجود 3 طرح برای دریافت تسهیلات بانکی در این نشست مورد تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به تصویب و اجرای بیش از 300 طرح گردشگری در سطح استان اصفهان بیان کرد: تلاش داریم تا از هر طریق ممکن با حمایت از این طرح‌ها، سرمایه گذاران را تشویق به حضور در صنعت گردشگری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه