English

در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با شهردار قم صورت گرفت

بررسی راهکارهای افزایش اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی در شهر قم

در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان با شهردار قم راهکارهای افزایش اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی در شهر مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی راهکارهای افزایش اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی در شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری به همراه مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حضور در ساختمان مرکزی شهرداری قم با دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار معاونین اداره کل تبلیغات اسلامی استان طرح کارشناسان این سازمان برای اقدامات فرهنگی در مناطق آسیب‌پذیر و سکونت‌گاه‌های غیررسمی را تشریح کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه این نهاد دینی مذهبی آمادگی دارد در حوزه فرهنگی همراه و همکار شهرداری باشد خاطرنشان کرد: شهرداری امکاناتی را در اختیار دارد اما شاید در حوزه تخصصی فرهنگ دین توانمندی لازم را نداشته باشد که این نهاد می‌تواند در این زمینه مشارکت ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در قم بالغ بر 17 نقطه به عنوان سکونت‌گاه‌های غیررسمی شناسایی شده است افزود: کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی 10 نقطه آسیب‌پذیر شهری را انتخاب کرده که 10 مسجد و 10 امام جماعت در این مناطق به عنوان مدیران فرهنگی محور انتخاب شدند تا این مدیران آموزش‌های لازم را دیده و در حوزه آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار فعالیت جدی داشته باشند.

شهردار قم نیز با اشاره به پیش‌بینی دو ردیف برای حمایت از مساجد و کانون های فرهنگی در مساجد اظهار کرد: بنا داریم کمکی به مساجد داشته باشیم که ظاهر مساجد شرایط بهتری پیدا کند.

وی ادامه داد: اعتباری نیز برای کانون‌های فرهنگی در نظر گرفتیم که در صورتی که مشکلاتی دارند که با هزینه اندک حل می‌شود کمک داشته باشیم.

سقائیان‌نژاد برنامه‌های شهرداری در حوزه اوقات فراغت را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: به دنبال تسریع در تکمیل بوستان کوثر و باغ پرندگان هستیم که ظرفیت عظیمی برای شهر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه