English

فرمانده سپاه ثارالله شیراز:

نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شیراز راهی مناطق عملیاتی شد

فرمانده سپاه ثارالله شیراز گفت: نخستین کاروان راهیان نور۵۵۰ نفری دانش‌آموزان پسر شیرازی راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب شد.

نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شیراز راهی مناطق عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله شیراز، سرهنگ موسی زارعی اظهار داشت: این اعزام نخستین گروه از دانش‌آموزان ناحیه یک در قالب 11 اتوبوس به مدت سه روز از یادمان‌های دفاع مقدس دیدن می‌کنند.

زارعی با بیان اینکه امنیت سفر کاروان‌های راهیان نور مدنظر سپاه است و تمهیدات لازم به کار گرفته شده، گفت: مسائل ایمنی و تامینی سفر به رانندگان گوشزده شده و همه حرکت‌ها در روز انجام می‌شود و روز پایانی سفر قبل ظهر حرکت برگشت انجام می‌گردد تا زمان برگشت به ساعات پایانی شب طول نینجامد.

وی با اشاره به اینکه امسال جوانان دانش‌آموز برای سفر به اردوی راهیان نور  اشتیاق خوبی نشان داده‌اند، گفت: تا پایان امسال قریب به 6 هزار دانش‌آموز شیرازی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند و پس از این اعزام‌ها، اردوهای راهیان نور آزاد مردمی با ثبت نام توسط پایگاه‌های بسیج آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز افزود: این اعزام‌ها با هدف آشنایی نسل جوان با آموزه‌های جنگ و فرهنگ شهادت و تبیین فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های امروزی است که آن دوران را درک نکرده‌اند و ندیده‌اند.

وی گفت: در این اعزام‌ها نیروهای تامین، راوی و روحانی به مدت سه روز این سفر معنوی همراهی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه