English

فرماندار ویژه گنبدکاووس

تخریب و بازسازی مدارس مناطق محروم و حاشیه گنبدکاووس

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: با توجه به اینکه در مناطق آلوده, معتادان نسبت به مکان‌های دیگر بیشتر هستند و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در گنبدکاووس, مقابله با خرده‌‎فروشان به صورت مستمر, ضروری است.

تخریب و بازسازی مدارس مناطق محروم و حاشیه گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مبارزه با موادمخدر گنبدکاووس اظهار داشت: تاکنون اقدامات نیروی انتظامی در حوزه شهرستان به‌ویژه مناطق آلوده بسیار موثر بوده و انتظار داریم در حوزه سلبی و برخوردی با خرده‌فروشان این کار استمرار داشته باشد تا شرایط ناامنی برای آنان ایجاد شود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: برای ایجاد انسجام بیشتر و قرار گرفتن فعالیت‌ها در یک چارچوب مناسب, ایجاد اشتغال در قالب کارگروه اشتغال انجام شود تا از ظرفیت دستگاه‌های مربوطه بیشتر استفاده شود.

کریمی تصریح کرد: مشاوران استاندار از مناطق آلوده بازدید داشتند و این بازدید سبب شد تا اقدامات صورت گرفته و راستی‌آزمایی انجام شود و برنامه‌‌های آتی نیز مشخص شود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس تاکید کرد: دفع زباله در مناطق آلوده و آسیب‌پذیر, به ویژه محله اسلام‌آباد, شرایط خیلی خوبی ندارد و باید با کمک شهرداری و دستگاه‌های مرتبط, وضعیت بهتر شود, شهرداری در مناطق حاشیه‌نشینی شهر خوب عمل کرده و در کشور هم رتبه خوبی را کسب کرده است.

کریمی یادآور شد: همان طور که در جلسه عنوان شد ازدیاد جمعیت و وجود معلولیت در خانواده‌های این مناطق باید مورد توجه و تمرکز بیشتری قرار گیرد و آموزش و پرورش در تخریب مدارس این مناطق, می‌تواند از طرح تعمیر و نگهداری و تخریب و بازسازی استان در جهت تخصیص اعتبارات کمک بگیرد.

 نظارت بر حوزه فرهنگی

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت:  اجتماعی باید مقدم و مهم‌تر از حوزه عمرانی و بازسازی باشد, امید داریم با رئیس جدید بهزیستی که  بازدیدهای میدانی داشته و دغدغه وی هم کاهش آسیب‌های اجتماعی است, بتوانیم از ظرفیت بهزیستی در این مناطق بیشتر استفاده کنیم.

کریمی اظهار کرد: حوزه بانوان و خانواده با توجه به جمعیت بالای بانوان شهرستان بسیار مهم و ویژه است و نظام و دولت نیز اهتمام ویژه به این حوزه دارند, انتظارات و مطالبات این حوزه نیز گسترده و به حق است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه