English

فرماندار قشم:

بانک ها پیشقراولان تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

فرماندار شهرستان قشم در آیین افتتاح سیصد و شانزدهمین شعبه بانک پارسیان گفت: بانک ها از پیشقراولان تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال هستند.

بانک ها پیشقراولان تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

به گزارش خبرگزاری موج از قشم، علیرضا نصری بیان داشت: فعالیت بانک ها یکی از مهم ترین ابزار تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حرکت در مسیر پر شتاب توسعه و آبادانی با تکیه بر منابع ملی و سرمایه داخلی است.

رئیس شورای کار و اشتغال شهرستان قشم گفت: لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور که توسط دولت دوازدهم به مجلس برده شد، نقطه عطفی در تاریخ فعالیت های بانکی کشور خواهد بود.

وی در این باره افزود: بیش از 4 دهه از تصویب و اجرای نظام پولی و بانکی کشور می گذرد و تحولات و دگرگونی های پدید آمده در این مدت و الزامات و شرایط حاصل از آن باید در قالب قانون جدید پاسخ داده می شد.

فرماندار قشم اظهار امیدواری کرد: تصویب لایحه اصلاح نظام پولی و بانکی و اجرای قانون جدید بتواند بسیاری از مسائل را برطرف سازد و شفافیت و سهولت در مناسبات بانکی و رضایت مشتریان و رونق تولید و اشتغال را به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان قشم، فعالیت بانک های مختلف و ایجاد رقابت سالم در بین آنان را گامی مهم در گرم شدن فضای کسب و کار و سرمایه گذاری و رونق و آبادانی بیش از پیش شهرستان ارزیابی کرد.

آیین افتتاح سیصد و شانزدهمین شعبه بانک پارسیان بعد از ظهر دیروز (سه شنبه) با حضور علیرضا نصری فرماندار این شهرستان، کورش پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان، جمعی از مسوولین شهرستان و سازمان منطقه آزاد قشم و تجار و فعالین اقتصادی در شهر قشم برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه