English

طی مراسمی با حضور استاندار قم:

مراسم جشن عید سعید غدیر خم برگزار شد

مراسم جشن عید سعید غدیر خم ویژه کارمندان استانداری قم طی مراسمی با حضور استاندار برگزار شد.

مراسم جشن عید سعید غدیر خم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار قم در مراسم جشن عید سعید غدیر خم که  با حضور کارکنان استانداری قم و واحدهای تابعه در سالن معصومیه فرمانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به روی کار آمدن دولت دوازدهم اظهار داشت: امیدواریم در این دولت بتوانیم منشاء خدمات برای مردم باشیم

وی با بیان اینکه حفظ اشتغال از اقدامات خوب دولت گذشته در شرایط سخت اعتباری بود اظهار داشت: در حدود 2700 میلیارد تومان پروژه در دولت گذشته در استان قم به افتتاح رسید.

مهدی صادقی با اشاره به هم گرایی و هم افزایی همه ی مسئولان استان در دوره ی گذشته گفت: این مسئله موجب تحقق دستاوردهای مهمی در سطح استان قم شد.

وی با اشاره به حجم بالای بدهی های شهرداری در سالهای گذشته و جریمه ی بدهی اقساط آن گفت: این مسئله موجب شده بود تمرکز شهرداری به پرداخت بدهی ها معطوف شده و از اجرای طرح های عمرانی باز بماند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: دریافت خط اعتباری 700 میلیارد تومانی از دستاوردهای مهمی بود که با همکاری همه مسئولان و خصوصا نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی محقق شد.

در این مراسم از کارمندان نمونه استانداری قم، بازنشستگان، فرزندان مکلف کارمندان و قهرمانان المپیاد ورزشی استانداری قم قدردانی بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه