English

تاخیری در صدور پلاک های گذرموقت وجود ندارد

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در زمان حاضر هیچگونه توقف و تاخیری در صدور پلاک های گذرموقت در این منطقه وجود ندارد.

 تاخیری در صدور پلاک های گذرموقت وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عبدالله کعبی، با اشاره به یکپارچه و همسان شدن شکل پلاک های گذرموقت در سطح تمامی مناطق آزاد کشور اظهار کرد: با توجه به این که پلاک های گذرموقت جدید برای سیستم پلیس راهور مشخص و تعریف شده است، در صورت بروز تخلفات احتمالی از سوی رانندگان و یا سرقت خودرو در سطح کشور امکان پیگیری و بررسی موارد مذکور از سوی پلیس راهور وجود دارد.

وی افزود: پلاک های گذرموقت جدید برای تمامی مناطق آزاد یک شکل است و تنها نام درج شده منطقه مربوطه در گوشه پلاک با یکدیگر تفاوت دارد.

کعبی با اشاره به موضوع تعویض پلاک عمومی خودروهای منطقه آزاد اروند با پلاک گذرموقت، اظهار کرد: تردد این خودروها در سطح کشور چندین سال است که به طور متوالی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در حال انجام است و برای منطقه ما نیز اقدام جدیدی به شمار نمی رود.

وی ادامه داد: از نخستین روزی که پلاک های گذرموقت جدید به این سازمان تحویل شد، ما نیز آن ها را به آندسته از صاحبان خودروهای پلاک اروند که قصد دریافت مرخصی و خروج از محدوده منطقه را داشتند، تحویل دادیم.

کعبی تصریح کرد: در زمان حاضر خودروهایی که پلاک گذرموقت دریافت کردند، در سطح کشور بدون هیچگونه منع قانونی در حال تردد هستند.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد اروند به لحاظ قانونی نخستین منطقه آزادیست که موضوع پلاک گذرموقت را در کشور رایج کرد و برای این اقدام مجوزهای قانونی لازم را دریافت و در اختیار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه