English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان:

اخذ ۱۳ سند برای موقوفات و رقبات گلپایگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: جهت حفظ و صیانت از حقوق واقفان نیک اندیش در سال جاری 13 سند برای موقوفات و رقبات شهرستان گلپایگان اخذ شده است.

اخذ 13 سند برای موقوفات و رقبات گلپایگان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان  ، حجت الاسلام و المسلمین طاهری اظهار داشت: با تلاش و پی گیری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان از اول سال جاری تا کنون 13 سند برای موقوفات این شهرستان اخذ شده است که این مهم گام بزرگی در جهت تثبیت مالکیت، حفظ، حراست و صیانت از حقوق واقفان نیک اندیش و همچنین اجرای امینانه نیات واقفان محسوب می شود.

وی ادامه داد: با اخذ سند برای این موقوفات 23 رقبه از موقوفات شهرستان نیز سند دار شدند که در مجموع در سال جاری برای 28 هزار و 273 متر مربع از موقوفات و رقبات شهرستان به ارزش 18 میلیارد ریال سند اخذ شده است که کاربری این موقوفات و رقبات تجاری، زراعی و مسکونی هستند و نیات این موقوفات نیز روضه خوانی و تامین هزینه های امامزادگان هفده تن(ع) گلپایگان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان تصریح کرد: این اسناد با همکاری و مشارکت اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان و تلاش ها و پی گیری های کارکنان واحد حقوقی و ثبتی این اداره اخذ شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه