English

محدودیت های ترافیکی پلیس در روز ۱۴ خرداد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای محدودیت های ترافیکی جهت برگزاری مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) در شهر اصفهان خبر داد و گفت : کارکنان پلیس اصفهان با آمادگی 100 درصدی نظم و امنیت مراسم 14 خرداد را تامین می کنند.

محدودیت های ترافیکی پلیس در روز 14 خرداد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ رضایی با اشاره به اجرای طرح انتظامی ترافیکی محدوده گلستان شهدای این شهر افزود: به همین منظور محدوده ترافیکی از صبح روز یکشنبه در کلیه خیابان های اطراف گلستان شهدای اصفهان تا پایان مراسم اجرا می شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: محدودیت ها در میدان لاوی- چهار راه فرایبورگ – تقاطع سپه سالار- تقاطع خیابان حاج رحیم ارباب وکوچه کلانتری به سمت گلستان شهداء از ساعت 12 ظهر تا بعد از ضیافت افطار اجرا می شود.

سرهنگ رضایی ادامه داد: همچنین محدودیت های ترافیکی مقطعی از تقاطع های دورتر نسبت به گلستان شهداء در روز یک شنبه 14 خرداد اعمال می شود تا برای ساکنان این مناطق مشکل رفت و آمد پیش نیاید .

وی اظهار داشت: محل پارک برای تردد اتوبوس های کاروان هایی که از شهرستان های مختلف برای حضور در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) عازم گلستان شهدای اصفهان می شوند در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در پایان با تاکید بر جلوگیری از تردد موتورسواران در میان جمعیت خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برای جلوگیری از حادثه و یا خطرات احتمالی از تردد موتورسیکلت سواران در میان جمعیت حاضر جلوگیری و برای آنها محل پارک تعیین کرده است و از همه مردم خواست، با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد برگزاری هر چه بهتر مراسم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه