English

امام جمعه بوشهر:

پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند.

پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح جمعه پس از حضور در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران ثبت خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات بار دیگر ثابت می‌کنند که پای این نظام و ارزش‌های آن و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و به این نظام و انقلاب پایبند هستند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات تاییدی بر تابعیت مردم از رهبری است، ادامه داد: مردم استان بوشهر نیز از نخستین ساعات آغاز انتخابات حضوری گسترده و باشکوه در انتخابات داشته‌اند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود در این انتخابات به دشمنان نظام و انقلاب ثابت می‌کنند که هیچ‌گاه ارزش‌های این انقلاب را فراموش نمی‌کنند.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: نتیجه این انتخابات هر چیزی که باشد همه مردم باید به آن تمکین کنند و پیروز واقعی این انتخابات همه مردم ایران هستند.

وی بیان کرد: قانون‌مداری، اخلاق‌محوری و پایبندی به قانونی باید در دستور کار همه مردم، مجریان و کاندیدها باشد و اگر مشکل یا تخلفی هم در روند برگزاری انتخابات وجود دارد از طریق مجاری قانونی پیگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه