English

طی ده روز اخیر

اورژانس ساوه به ۳۳۸ماموریت اعزام شد/امدادرسانی به ۱۷۴مصدوم تصادفی

ساوه- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: طی بازه زمانی 25اسفند 95 تا پنجم فروردین۹۶، تیم های امدادی اورژانس ساوه 338ماموریت را به انجام رسانده و به 371مصدوم امدادرسانی کردند.

اورژانس ساوه به 338ماموریت اعزام شد/امدادرسانی به 174مصدوم تصادفی

نعمت الله عزیز در گفت و گو با خبرگزاری موج اظهار داشت: طی ده روز گذشته دو هزار و 258 مورد تماس با مرکز پیام شهرستان های ساوه و زرندیه در رابطه با حوادث و تصادفات گرفته شده است.

وی افزود: تیم های امدادی اورژانس ساوه در این مدت 338 ماموریت شهری و جاده ای را به انجام رسانده و به 371 بیمار و مصدوم خدمات درمانی ارائه کرده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه بیان کرد: 117 مورد از این ماموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده ای بوده که 174 مصدوم تصادفات، خدمات درمان پیش بیمارستانی دریافت کرده اند.

عزیزی تصریح کرد: از تعداد ذکرشده 90 ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی جاده ای بوده که در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی دانشکده علوم پزشکی ساوه رخ داده و منجر به مصدومیت 142 نفر شده است.

وی خاطرنشان ساخت: طی این ده روز متاسفانه هفت نفر نیز در تصادفات شهری و جاده ای جان ساوه باخته اند که شش مورد از تلفات مربوط به تصادفات جاده ای است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه اضافه کرد:د طی بازه زمانی 25اسفند 95 تا پنجم فروردین۹۶، ده مورد حادثه ترافیکی پرتلفات (مصدومان بیش از چهار نفر) در حوزه استحفاظی شهرستان ساوه و زرندیه رخ داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه