English

اختصاص ۲ دستگاه اتوبوس برای برگزاری تور قم‌گردی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از اختصاص ۲ دستگاه اتوبوس برای برگزاری تور قم‌گردی خبر داد.

اختصاص ۲ دستگاه اتوبوس برای برگزاری تور قم‌گردی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم با اشاره به اقدامات سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به مناسبت آغاز سال ۹۶ اظهار کرد: در آستانه نوروز تمام ایستگاه‌های فرسوده و نازیبای سازمان مورد ترمیم و رنگ آمیزی قرار گرفت تا شرایط زیبا و شادابی را در آستانه نوروز برای همشهریان فراهم کنیم.

وی با تاکید بر آماده باش پرسنل سازمان اتوبوسرانی در نوروز تصریح کرد: تمام خطوط و ناوگان اتوبوسرانی در ایام نوروز فعال بوده و آماده خدمات رسانی به همشهریان و مسافرین نوروز هستند.

مومنی موحد مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نظارت بر ناوگان فعال این سازمان در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: بازرسین و پرسنل ستادی آماده هستند تا در این ایام وضعیت خدمات رسانی را رصد کرده و نظارت بر فعالیت ناوگان داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری تور قم‌گردی با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های اخیر دو دستگاه اتوبوس برای برگزاری تور قم‌گردی اختصاص گرفته است که از ۲۹ اسفند برنامه‌های این تور آغاز شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به تعیین برخی بوستان‌ها و فضاهای شهری برای استقرار زائرین و نصب چادر بیان کرد: با توجه به ضرورت کاهش سفر درون شهر و تردد مسافرین به هسته مرکزی، چند دستگاه اتوبوس در این فضاها حضور خواهند داشت تا مسافرین را به مقاصد اصلی سفر همچون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران منتقل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه