English

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اعلام کرد:

پیش‌بینی ایجاد ۳۰۰۰ شعبه اخذ رای در سطح استان کرمان

مدیرکل امنیتی وانتظامی استانداری کرمان گفت: پیش بینی ایجاد حدود 3000 شعبه اخذ رای در سطح استان شده است که تامین امنیت صندوق های رای ثابت و سیار با استفاده از ابزارهای مختلف امنیتی از جمله تامین نیروهای نظامی لازم، استفاده از بالگرد برای مناطق صعب العبور و استفاده از GPS از مواردی است که در کمیسیون امنیت انتخابات استان باید مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

پیش‌بینی ایجاد 3000 شعبه اخذ رای در سطح استان کرمان

به گزارش خبرگزاری موج، خلیل همایی راد در کمیسیون امنیت انتخابات استان، با اشاره به اقدامات انجام شده و درحال انجام برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال آینده، گفت: اطلس انتخابات استان در دی ماه سال جاری تدوین شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین اقداماتی که در خصوص انتخابات در استان صورت گرفته، اجرای منشور همدلی است که در سال 93 توسط استاندار کرمان مطرح شد و همه گروه های سیاسی آن را امضا کردند تصریح کرد: یکی از دلایلی که در انتخابات هفتم اسفند ماه کمترین تنش را داشتیم، مشارکت گروه های سیاسی و وحدت حول محور شعار ولایت و توسعه به پیشنهاد استاندار بود و منشور همدلی به عنوان یکی از ایده های استان کرمان از طریق وزارت کشور به سایر استان ها معرفی شد.

همایی هم چنین به اشراف دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در انتخابات با سه بعد اقدامات قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات مواجه هستیم که سرفصل های هر کدام ازاین اقدامات، معین و در اختیار دستگاه های مربوطه قرار گرفته است.

مدیرکل امنیتی وانتظامی استاندار کرمان ادامه داد: اندیشیدن تمهیدات لازم برای وضعیت های سفید، خاکستری، زرد و قرمز امنیتی برای همه حوزه های انتخابیه در استان و موشکافی دقیق مسائل و هم چنین بررسی سناریوهای احتمالی، از جمله مباحثی است که در کمیسیون امنیت انتخابات استان باید مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی ایجاد حدود 3000 شعبه اخذ رای در سطح استان شده است که تامین امنیت صندوق های رای ثابت و سیار با استفاده از ابزارهای مختلف امنیتی از جمله تامین نیروهای نظامی لازم، استفاده از بالگرد برای مناطق صعب العبور و استفاده از GPS از مواردی است که در این کمیسیون باید مطرح و بررسی قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه