English

گسترش نظارت بر بازار قم

استاندار قم گفت: امسال نظارت بر بازار این استان باید به حدی گسترش یابد تا سودجویان از هیچ طریقی نتوانند در سفره مردم اخلال کنند.

گسترش نظارت بر بازار قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سیدمحمد آقامیری در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار استان در سال جدید افزود: ادارات کل تعزیرات و صمت باید فضای بازار در این استان را برای گران فروشان ناامن نمایند.

وی اظهار داشت: سال گذشته بررسیدگی به معیشت مردم تاکید بسیاری داشتیم، و این مساله برای ما بسیار حائز اهمیت است و دراین رابطه با هیچ سودجویی تعارف نخواهیم داشت.

وی با اشاره به طرح کاسبان امین در قم تاکید کرد: کالاهایی که جزء محصولات تنظیم بازار می‌باشند می‌بایست ابتدا در شبکه کاسبان امین توزیع شود.

استاندار قم ضمن انتقاد از تعداد کم غرفه‌های توزیع میوه شب عید گفت: امسال ۱۱ غرفه برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شد که بسیار اندک است و این مقدار حتی برای منطقه پردیسان هم کفایت نمی‌کند.

وی افزود: قبل از شروع ماه مبارک رمضان و ماه‌های منتهی به پایان سال قرار بود پرتقال، سیب و خرما به مقدار کافی با قیمت مناسب خریداری شود تا محصول با قیمت تنظیم بازار به دست مردم برسد.

وی با اشاره به گزارش‌های روزانه گران‌فروشی‌ که به سامانه ۱۲۴ اعلام می‌گردد؛ گفت: امسال حداکثر باید ظرف ۲۴ ساعت این گزارش‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

آقامیری اظهار داشت: اگر اتفاق مثبتی در حوزه معیشت مردم و کاهش تورم در این استان رقم خورده مرهون زحمات و ایثار مدیرانی است که از آرامش خود و خانواده‌شان گذشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت:‌ دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به شعاری که توسط مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۳ انتخاب شده برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: امسال همه باید ابتدا جهش تولید با مشارکت مردم را محقق کنیم تا شاهد مهار تورم به معنای واقعی باشیم.

استاندار قم گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی استان در سال جدید همت و تلاش خود را باید چندین برابر کنند، ما به عنوان سربازان رهبر انقلاب در راستای فرامین و منویات ایشان می‌بایست گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه