English

انجام ۳۳۹ مورد آزمایش در آزمایشگاه معاونت غذا و دارو در ایام نوروز

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم از انجام ۳۳۹ مورد آزمایش در آزمایشگاه معاونت در ایام نوروز و بازرسی از ۳۶ کارخانه و ۳۷ داروخانه خبر داد.

انجام ۳۳۹ مورد آزمایش در آزمایشگاه معاونت غذا و دارو در ایام نوروز
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، هدی ابوالحسنی با اشاره به ارائه خدمات صورت گرفته در ایام نوروز توسط معاونت غذا و دارو گفت: برنامه های این معاونت در ایام نوروز از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شد که تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا تا ۷ فروردین سال جاری، در بخش آزمایشگاه، ۳۳۹ مورد آزمایش انجام شده است که اقدامات در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر بوده است.

 ابوالحسنی ادامه داد: در بخش غذا نیز ۳۶ مورد بازرسی کارخانه های تولید، خوراکی و آشامیدنی انجام شده و در بخش دارو نیز ۳۷ مورد بازرسی داروخانه ها داشته ایم.

وی با اشاره به تماس های مردمی با سامانه ۱۹۰ و تلفن معاونت گفت: در این خصوص نیز کارشناسان و بازرسان معاونت به سرعت وارد عمل شدند که در مدت مذکور، ۴۸۶ مورد بازرسی با تماس های مردمی انجام شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی از بخش های ما حضور مراجعین حضوری حوزه دارو است که در این خصوص نیز ۲۵۷ مورد پاسخگویی انجام شده است.

ابوالحسنی با اشاره به خدمات صورت گرفته در حوزه شیرخشک و تامین آن تصریح کرد: تمامی تمهیدات لازم در این خصوص انجام شده بود که همشهریان دچار مشکل نشوند و علاوه بر آن ۳۰ مورد پاسخگویی تلفنی در مورد شیر خشک انجام شد.

وی گفت: در مدت زمان اجرای طرح نورزی ۴ مورد بازرسی از عطاری ها انجام و یک مورد کشف قاچاق مکمل نیز داشته ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه