English

بیش از پنج هزار دانش‌آموز قمی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی‌ ابن‌ ابی‌طالب(ع) قم گفت: بیش از پنج هزار دانش‌آموز قمی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

بیش از پنج هزار دانش‌آموز قمی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی‌ ابن‌ ابی‌طالب(ع) قم روز شنبه در جلسه ستاد راهیان نور استان قم اظهار داشت: تاکنون پنج هزار و ۱۱۲ دانش‌آموز دختر قمی به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند و حدود سه هزار دانش‌آموز پسر نیز بهمن‌ماه امسال به این اردوها رهسپار خواهند شد.

سرهنگ امیر جعفری افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال هشت هزار دانش‌آموز قمی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار برابر بیشتر شده است.

وی بیان داشت: امسال اردوی راهیان نور استان قم در مناطق جنوب کشور از پانزدهم آبان ماه آغاز شده و تا ۲۰ اسفندماه ادامه می‌یابد..

وی افزود: از ابتدای دی‌ماه با فرارسیدن زمان امتحانات دانش‌آموزان، اعزام متقاضیان شرکت در اردوهای راهیان نور با حضور اقشار مختلف بسیج و همچنین دانشجویان دنبال می‌شود و سپس میزبان آحاد مردم و کسانی که می‌خواهند به صورت خانوادگی در این مناطق حضور یابند، خواهیم بود.

جعفری گفت:‌ اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان قم، چهار روزه است و طی این مدت دانش‌آموزان علاوه بر حضور در مناطق عملیاتی جنوب و یادمان‌های مختلف، از طریق اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب فرهنگی و همچنین سخنرانی راویان با رشادت‌های رزمندگان به خصوص ایثارگری‌های رزمندگانی قمی در دوران دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه