English

در پویش یلدای مهربانی کمیته امداد:

قمی‌ها دو و نیم میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

مردم نیکوکار قم در پویش یلدای مهربانی دو و نیم میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند که این کمک‌ها تا قبل از شب یلدا به حساب آن‌ها واریز شد.

قمی‌ها دو و نیم میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حجت‌الاسلام محمدطه مهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، ضمن قدردانی از خیرین جهت مشارکت برای دستگیری از نیازمندان اظهار کرد: امسال هم مانند سال های گذشته در آستانه شب یلدا شاهد مشارکت خوب خیران در امر کمک به نیازمندان بودیم.

وی ادامه داد: در آستانه شب یلدا به همت خیران استان بسته های معیشتی شامل آجیل، میوه، گوشت و تنقلات بین خانواده های مددجوی کمیته امداد استان قم توزیع شد. این کمک‌ها با سرانه خانوارهای ۴ نفر به پایین دو میلیون ریال و برای خانوارهای ۵ نفر به بالا سه میلیون ریال بصورت نقد و یا کالا اهدا شده است.

حجت الاسلام مهری، با اشاره به اینکه ارزش بسته‌های اهدایی تاکنون ۲۵ میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان قم با همکاری مراکز نیکوکاری این بسته‌ها را میان نیازمندان توزیع کرد.

وی درباره روش های مشارکت مردم در این پویش تصریح کرد: خیران عزیز استان قم می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۲۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۶۰۳۴ در مشارکت به مددجویان استان قم شریک باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم تاکید کرد: به همت امدادگران این نهاد مقدس، کمک‌های مردم تا عصر روز سی‌ام آذرماه به حساب نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بود واریز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه