English

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی سایت ۲۷ هکتاری نهضت ملی مسکن قم

مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره روند عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، گفت: هم اینک سایت ۲۷ هکتاری شهرک پردیسان دراین استان با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از پروژه‌های موفق در قم است.

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی سایت ۲۷ هکتاری نهضت ملی مسکن قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حسین زنجیرانی روز سه‌شنبه درگفت‌وگویی بیان داشت: عملیات اجرایی سایت ۲۷ هکتاری شهرک پردیسان از اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع فاز اول و دوم این سایت یک‌هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت فاز یک سایت ۲۷ هکتاری شهرک پردیسان، اظهار داشت: فاز یک این طرح برای احداث ۸۴۰ واحد هم اینک از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم با بیان اینکه تمامی واحدهای مسکونی این سایت به‌صورت آپارتمانی ساخته خواهد شد، اضافه کرد: فاز دوم این سایت نیز با ۸۶۰ واحد مسکونی در مجموع ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در پایان یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمام واحدهای سایت ۲۷ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهرک پردیسان قم تا پایان سال ۱۴۰۳ تحویل متقاضیان خواهد شد.

علاوه بر سایت‌های ۵۶۰ هکتاری، ۲۲، ۲۷ و ۱۷ هکتاری در پردیسان که به‌صورت آپارتمانی در طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است، خانه‌های مسکونی در سایت‌های طایقان و پرنیان، قنوات و برخی از شهرهای اقماری به‌صورت یک‌طبقه آماده‌سازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه