English

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری:

اجرای طرح مونوریل در توان شهرداری و مدیریت شهری قم نیست

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که اجرای طرح مونوریل در توان شهرداری و مدیریت شهری قم نیست،‌ گفت: با توجه به تاکید رییس جمهور بر این موضوع با عزم دولت می‌توان این طرح را دنبال و زمینه رضایت مردم و مراجع تقلید را فراهم کرد.

اجرای طرح مونوریل در توان شهرداری و مدیریت شهری قم نیست
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم در سالن کرامت استانداری بیان داشت: مونوریل در قم با این موقعیت خاص در جهان اسلام و حضور میلیون‌ها زائر ایرانی و غیر ایرانی در طول سال باید دنبال شود و اجازه نداد این طرح در مقابل چشمان مردم بلاتکلیف باقی بماند.

وی با اشاره به وجود ایرادهایی در زمان ایجاد مونوریل افزود: ما باید به وضعیت کنونی پروژه توجه داشته باشیم، اگر بخواهیم این طرح را تخریب و جمع‌آوری کنیم باید معادل پولی که برای ساخت آن پرداخت شده هزینه کنیم که کار درستی نیست، بنابراین باید آن را حل کرد آن هم با راهی که اقتصادی بوده و به حل مشکل ترافیک هم کمک کند.

وی ادامه داد: در همین حال اجرای طرح مونوریل تا شهرک پردیسان که یکی از کانون‌های جمعیتی است و حتی ادامه دادن آن تا شهر جدید پرنیان به صورت ریل زمینی، می‌تواند اثر مثبتی بر روی ترافیک شهری داشته و به دلیل استقبالی که از آن می‌شود از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی این شهر قم واقع‌ شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

ذوالنوری با اشاره به این که اجرای طرح مونوریل در توان شهرداری و مدیریت شهری قم نیست،‌ گفت: با توجه به تاکید رییس جمهور بر این موضوع با عزم دولت می‌توان این طرح را دنبال و زمینه رضایت مردم و مراجع تقلید را فراهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه