English

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

حضور شبانه‌روزی شهرداری قم در کنار ستادهای مردمی در ایام اربعین

رئیس شورای اسلامی شهر قم ضمن تشکر از شهرداری قم در اسکان و خدمات‌رسانی به زائران در ایام اربعین گفت: شهرداری در کنار ستاد مردمی اربعین به‌صورت شبانه‌روزی خدمت کرد.

حضور شبانه‌روزی شهرداری قم در کنار ستادهای مردمی در ایام اربعین

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن محرری در یکصد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ، ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: از حوزه‌های فرهنگی و خدماتی شهرداری در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس تشکر می‌کنیم و امیدواریم مردم از فرصت نمایشگاه دفاع مقدس استفاده‌ کرده باشند.

وی در ادامه به برگزاری مراسم اربعین و مراسم‌های مناسبتی در شهر قم اشاره کرد و گفت: در شهر قم 12 هزار تخت اقامتی داریم درصورتی‌که ورود مسافران در روزهای مناسبتی میلیونی بوده و اقامتگاه‌های رسمی امکان پذیرایی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی، حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران می‌تواند مشکلات ما را در اقامت و ساماندهی مسافران حل کند و امسال شاهد حضور پررنگ ستادهای مردمی در پذیرایی از زائران و مسافران بودیم.

وی از مجموعه شهرداری در ارائه خدمات و مدیریت شهر در ایام اربعین تشکر کرد و گفت: درمجموعه شهرداری، از شهردار تا تمام معاونت‌ها در برگزاری مراسم اربعین شبانه‌روزی کمک کردند و در کنار نهادهای مردمی بوده و مشکلات را حل می‌کردند.

محرری در پایان خواستار پیگیری بودجه ملی زیارت برای شهر قم نیز شد و گفت: استانداری پیگیر این موضوع بوده و تا امروز 60 میلیارد تومان به شهر قم اختصاص داده‌شده که باید در حوزه خدمات زائر هزینه شود و استان در تلاش است این عدد محقق گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه