English

سرپرست سازمان میادین شهرداری قم:

پراکنش فروشگاه‌های میوه و تره‌بار در شهر قم متعادل می‌شود

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از برنامه این سازمان برای باز توزیع فروشگاه‌های میوه و تره‌بار در سطح شهر قم خبر داد.

پراکنش فروشگاه‌های میوه و تره‌بار در شهر قم متعادل می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن صادقی امینی در آئین معارفه مدیران جدید شهرداری قم اظهار کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با ۲۲۰ میلیارد تومان بودجه، دومین رتبه درآمدی را در شهرداری قم به خود اختصاص داده است.  

وی با اشاره به متعدد بودن وظایف و مسئولیت‌های این سازمان افزود: این سازمان هم امورات عمرانی را در دستور کار دارد و هم در حیطه اجتماعی فعال است.  

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم اهمیت ارتباط گسترده اجتماعی این سازمان را مورد توجه قرار داد و گفت: ارتباط وسیعی با اقشار مختلف و بدنه اجتماعی شهر قم در این سازمان تعریف شده است.  

وی ادامه داد: یکی از اقدامات سازمان میادین میوه و تره‌بار، ایجاد بازارها و فروشگاه‌های میوه و تره‌بار در سطح شهر است که پراکنش این فروشگاه‌ها باید بهبود یافته و در تمام مناطق شهری گسترش پیدا کند.  

صادقی امینی به اهمیت ساماندهی مشاغل شهری در شهر قم اشاره کرد و افزود: مسئله ساماندهی مشاغل ناسازگار با محیط شهری موضوع حساسی است که نیاز به همکاری مناطق شهرداری قم دارد.  

وی اظهار کرد: شهرک‌های تخصصی که در سال‌های اخیر توسط سازمان ایجاد شده در صورت ساماندهی این مشاغل ناسازگار به مرجع تمام شهروندان تبدیل خواهد شد.  

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه این سازمان برای شکل‌دهی به بازارچه‌های سیار گفت: یکی از موضوعات مهم ایجاد تعاملات بین‌شهری و بازارچه‌های سوغات در شهر قم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه