English

دکتر آقامیری:

پیگیری مدیران برای حل مشکلات مردم استمرار داشته باشد/ خدمات دستگاه‌ها به مردم براساس زمان‌بندی مناسب ارائه شود

استاندار قم گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان برای حل مشکلات مردم وحصول نتیجه پیگیری‌های مستمر داشته باشند، ما نیز برای تسهیل و تسریع حل آن‌ها برخی مشکلات را در مراجع ملی پیگیری می‌کنیم.

پیگیری مدیران برای حل مشکلات مردم استمرار داشته باشد/ خدمات دستگاه‌ها به مردم براساس زمان‌بندی مناسب ارائه شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمحمد آقامیری امروز در جلسه دیدار با اعضای شورای اسلامی استان، اظهار داشت: نگاه بنده به حل مشکلات به این صورت است که ابتدا مشکلات و کمبود روستاها تامین و حل شود سپس به سراغ شهر‌ها رفته تا مشکلات موجود را حل کنیم.

وی افزود: این نگاه مدیریتی همواره مورد تاکید و توصیه رهبر انقلاب قرار گرفته و من یقین دارم اگر به‌دنبال حل مشکلات کشور هستیم باید از نسخه‌ای که ایشان تجویز کرده استفاده کنیم و تجربه قبلی این موضوع را ثابت کرده است.

استاندار قم تصریح کرد: مشکلاتی که امروزه در کشور در حوزه‌های مختلف وجود دارد یک شبه به عمل نیامده بلکه نتیجه برنامه‌ریزی چندین ساله آمریکا، اسرائیل و غربی‌هاست که به‌دنبال این هستند تا جمهوری اسلامی را نابود کنند. در قبال این توطئه‌ها همه ما موظف هستیم برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

آقامیری عنوان داشت: متاسفانه برخی اوقات ما مسئولین منتظر هستیم فردی با یک اسب سفید وارد میدان شده و همه مشکلات را حل کند اما واقعیت اینطور نیست بلکه برای اینکه مشکلات را حل کنیم تا به مردم عزیز خدمت‌رسانی داشته باشیم باید با روحیه جهادی تلاش کرده تا مسائل را حل کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضرت آقا در فرمایشات خود بارها تاکید کرده‌اند مشکلات کشور بدست جوانان و با روحیه جهادی حل خواهد شد اما به عملکردها که نگاه می‌کنیم چقدر تلاش کرده‌ایم تا فرمایش ایشان محقق شود؟. من بر این باور هستم روحیه جهادی یعنی با اتحاد و با تمام توان به سوی مشکلات حمله‌ور شد و تا لحظه آخر برای رفع آن‌ها کوشید.

استاندار قم اشاره کرد: مدیران، شوراها و همه کسانی که مسئولیت دارند باید به شهرستان‌ها و روستاها سفر کرده و از نزدیک درجریان مشکلات قرار بگیرند. اگر مشکلی در لحظه قابلیت رفع شدن دارد آن را حل کنند، اگر نیاز به جلسه و همفکری است باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای حل آن جلسات مختلف را برگزار کنند.

آقامیری گفت: مدیران ما به محدودیت زمان توجه کنند. زمان برای خدمت‌رسانی محدود است و باید بکوشیم تا در دورانی که مسئولیت داریم به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت کنیم.

وی مطرح کرد: مردم از شوراها انتظارات بسیاری دارند لذا اعضای شورا برای حل مشکلات می‌بایست از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنند. ما به مدیران نمی‌گوییم تنها به روستاها و شهرستان‌ها سفر کنید بلکه ابتدا خودمان در آن منطقه حاضر شده و سپس به همه اعلام می‌کنیم که در کنار ما باشید.

آقامیری اظهار داشت: خدمت به مردم وظیفه ما است اگر نمی‌توانیم مسئولیت خود را انجام دهیم بهترین راه این است که استعفا دهیم تا کسی روی کار آمده که توانایی لازم برای حل مشکلات را انجام دهد. مشکلاتی که داخل استان قابلیت حل شدن دارد باید در اسرع وقت حل شود اما برخی مسائل نیازمند هماهنگی‌ها و برگزاری جلسات در سطح ملی است که ما به عنوان سکان‌دار استان آن را در مراجع ملی پیگیری می‌کنیم.

استاندار قم در ادامه گفت: پیگیری مدیران ما برای حل مشکلات می‌بایست تا حصول نتیجه مدام باشد. خستگی و ناامیدی بین مدیران باید از بین برود و همه امید داشته باشیم که می‌توانیم مشکلات مردم عزیز را حل کنیم. اگر با این روحیه پیش بریم شک نکنید رضایت اجتماعی از مدیران افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه مطرح کرد: مدیران دستگاه‌ها به مسئله زمان‌بندی ارائه خدمت توجه ویژه داشته باشند. برای مثال اخذ مجوزی براساس قانون به یک هفته زمان نیاز دارد اگر طولانی‌تر شد مدیرکل آن دستگاه به مسئله ورود کند چون احتمال تخلف در آن دستگاه وجود دارد. 

آقامیری در پایام گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده هر هفته از تعدادی روستا به همراه معاونین و مدیران کل دستگاه‌ها بدون اطلاع قبلی بازدید خواهیم کرد تا با مردم از نزدیک صحبت کرده و کامل در جریان مشکلات قرار بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه