English

زارعی:

۹ موکب مهاجرین خارجی درحال خدمت رسانی به زائرین در مسیر بازگشت از عراق هستند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: ۹ موکب مهاجرین خارجی درحال خدمت رسانی به زائرین در مسیر بازگشت از عراق هستند.

 ۹ موکب مهاجرین خارجی درحال خدمت رسانی به زائرین در مسیر بازگشت از عراق هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی اکبر زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و خدمت رسانی به زائرین در این ایام، گفت: خوشبختانه یکی از افتخارت ما در حوزه خدمت رسانی به مهاجرین و زائران اربعین حسینی برپایی مواکب مردمی مهاجرین است.

وی افزود: این طرح هر ساله از طرف اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با مشارکت موکب‌های مردمی و هیات مذهبی مهاجرین مقیم قم در ایام محرم و صفر بویژه اربعین حسینی هم در کشور ایران و هم درکشور عراق صورت می‌گیرد.

زارعی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۳ موکب فعال در امر خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در زمینه‌های اسکان، فرهنگی، پذیرایی، بهداشتی و درمانی و ... در کشور ایران و عراق مستقر است، گفت: برای نخستین بار از سوی استان قم یک موکب مهاجرین از قم در مرز شلمچه و یک موکب در مرز چزابه مستقر و خدمت رسانی کرده اند.

رئیس کمیته امور اتباع ستاد اربعین حسینی استان قم گفت: ۹ موکب در استان قم اعم از موکب حضرت سید الشهداء (ع)، قمر بنی هاشم(ع) ، مدافعان حرم، امت واحده و تعدادی دیگر همچنان در حال خدمت رسانی و اسکان زائرین در برگشت از کشور عراق هستند.

 وی با اشاره به اینکه ۱۱ موکب دیگر در کربلا معلی و نجف اشرف افتخار میزبانی و خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی از ابتدای ماه صفر تا پایان ماه صفر را بر عهده دارند، گفت: آمار تقریبی خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی توسط مواکب مردمی مهاجرین در ایران و عراق روزانه بیش از یکصد هزار نفر توسط مواکب مردمی مهاجرین استان قم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه