English

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم:

بودجه منطقه ۶ قم نسبت به ۳ سال گذشته ۱۰ برابر افزایش داشته است

مدیر منطقه 6 شهرداری قم با بیان اینکه امسال 370 میلیارد تومان بودجه عمرانی برای این منطقه پیش‌بینی‌شده است، گفت: بودجه منطقه 6 در طول سه سال گذشته 10 برابر شده است.

بودجه منطقه 6 قم نسبت به 3 سال گذشته 10 برابر افزایش داشته است

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد ترکمن در گفتگویی پیرامون وضعیت اجرای پروژه‌ها در منطقه 6 شهرداری قم اظهار داشت: منطقه 6 دارای بافت فرسوده و قدیمی به‌خصوص اطراف امامزاده ابراهیم(ع) است که از قدمت زیادی برخوردار بوده و حتی برخی از بافت‌ها 4 هزار سال قدمت دارد.

وی با بیان اینکه این منطقه متأسفانه از نظر فضای سبز و سالن‌های ورزشی بسیار فقیر است و علی‌رغم وجود 248 هزار نفر جمعیت، فاقد یک استخر است، گفت: در انتهای سال 1400 تاکنون مأموریت‌هایی از سوی مدیریت شهری به این منطقه واگذار شد که شامل افزایش زیرساخت منطقه، توسعه فضای سبز، ایجاد مجموعه‌های فرهنگی و سالن‌های ورزشی بوده است.

مدیر منطقه 6 شهرداری قم با اشاره به اینکه به لحاظ عمران، بودجه سال قبل 100 در صد عملیاتی شد عنوان کرد: در اصلاح بودجه نیز در سال گذشته 18 درصد افزایش در حوزه عمران داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بودجه سال 1402 این منطقه شهری 10 برابر سه سال قبل رشد داشته است و در سال جاری 370 میلیارد تومان بودجه عمرانی و در مجموع نیز 506 میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی‌شده است.

ترکمن با تأکید بر اینکه در سال گذشته 20 هزار تن آسفالت در این منطقه توزیع و امسال نیز این رقم به 32 هزار تن پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: تا به امروز بیش از 20 هزار تن آسفالت در سطح منطقه توزیع‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه