English

قیام ۱۵ خرداد موانع ظهور را برداشت

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: قیام ۱۵ خرداد موانع ظهور را برداشت.

قیام ۱۵ خرداد موانع ظهور را برداشت

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام علی سعیدی شنبه شب در آیین بزرگداشت پنجاه‌ونهمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شبستان امام (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد طی سخنانی افزود: مردم قم در قیام ۱۵ خرداد ۴۲ شجاعانه در برابر ظلم به پا خاستند.

وی نقش موثر رهبری امام راحل در شکل‌گیری نهضت اسلامی و حرکت ۱۵ خرداد را مورد توجه قرار داد و گفت: حقانیت حضرت امام بر کسی پوشیده نیست، او به‌ واسطه‌ ایمان به پروردگار و هدفی که در راه بیداری امت اسلامی دنبال می‌کرد، به پیروزی رسید.

رئیس دفتر سیاسی رهبری حرکت حول محور ارزش‌ها و در راس همه آنها ولایت فقیه را از شاخص‌های بارز مومنان توصیف کرد و یادآور شد: آنچه باعث سقوط یک ملت می‌شود، مقاومت نکردن در برابر مشکل‌ها است.

سعیدی همچنین پیدایش جبهه مقاومت را از آثار و برکت‌های انقلاب اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: کسب توانمندی‌های لازم در عرصه جهانی، برای انعکاس ندای مهدی موعود اجتناب ناپذیر می‌باشد. 

وی با تاکید بر آمادگی همه جانبه امت اسلامی، این مهم را زمینه‌ساز ظهور خواند و گفت: با آشفتگی‌های موجود از احتکار تا بی‌رحمی‌های اقتصادی، ما جز منتظران واقعی امام زمان نیستیم.

رئیس دفتر سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به مشکل‌هایی که جامعه با آن مواجه است بیان کرد: ریشه این مشکل‌ها در عملکرد مسئولان گذشته است، ولی شاهد حضور یک دولت انقلابی هستیم که برای حل مشکلات تلاش مضاعفی را انجام می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه