English

کارنامه درخشان شهرداری قم در رفع سد معبر و دست‌فروشی

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری قم از کارنامه درخشان شهرداری قم در رفع سد معبر و دست‌فروشی خبر داد.

کارنامه درخشان شهرداری قم در رفع سد معبر و دست‌فروشی

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به اقدامات در حوزه رفع سد معبر توسط اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری قم اظهار داشت: در سال‌های گذشته وضعیت تمام خیابان‌های به شکل روز بازار بود و در همه خیابان‌ها و میادین به دلیل سد معبر دست‌فروشان و وانت‌بارها وضع نابسامانی ایجادشده بود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری با تلاش دستگاه‌ها دیگر در تصمیمی جهادی و عملیاتی، تمامی معضلات وانت‌بار و دست‌فروشان را حل کرد، تصریح کرد: یکی از این اقدامات ساماندهی دست‌فروشان اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران بود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری قم خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از دست‌فروشان شهرهای هم‌جوار به قم آمده بودند که این افراد پس از شناسایی، دست‌فروشانی که بومی قم نبودند طی اقداماتی  از شهر خارج‌شده و بقیه شناسنامه‌دار و در نهایت ساماندهی شدند.

وی یادآور شد: در حال حاضر موضوع سد معبر اعم از دست‌فروشان و وانت‌بارها در شهر قم به‌خوبی مدیریت و ساماندهی شده است.

شفیعی با تأکید بر اینکه جمع‌آوری متکدیان بر عهده شهرداری بوده ولی بعد از جمع‌آوری سایر سازمان‌ها مرتبط باید به وظایف خود عمل کنند، تصریح کرد: در حال حاضر شهر قم در زمینه رسیدگی به معضلات اجتماعی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۳هزار و ۱۰۰ متکدی از سطح شهر جمع‌آوری شد که از این تعداد ۱۹۸۶ نفر مرد و ۶۶۱ نفر زن و ۳۹۱ کودک بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه