English

ممنوعیت ورود موتورسیکلت به مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از ممنوعیت ورود موتورسیکلت به مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان خبر داد.

ممنوعیت ورود موتورسیکلت به مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسعود طبیبی امروز در جلسه سی‌ام رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، با اشاره به نزدیکی ایام نیمه شعبان اظهار داشت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از یک ماه قبل برای جشن‌های نیمه شعبان برای نخستین بار مشاور گرفته‌ و برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده است.

وی از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام نیمه شعبان در حوزه ترافیک خبر داد‌ و افزود: تمام ورودی و خروجی‌های شهر تحت کنترل بوده و برای تمام نظام‌های حرکتی به سمت جمکران برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده است۰

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، حفظ ایمنی مسیرها را مهم‌ترین اولویت شهرداری دانست و گفت: متأسفانه هر سال حوادث تلخ وجود داشته و طرح‌های لازم برای افزایش ایمنی ارائه‌شده که امیدواریم به بهترین نحو اجرا شود.

وی حضور موتورسیکلت‌ها در مسیر پیاده راه و احتمال ایجاد حادثه برای زائران و مسافران را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: درخواست نصب موانع زرد رنگ برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها راداریم و هماهنگی‌های لازم با پلیس راهبر انجام‌شده تا ایامی با کمترین حادثه و بیشترین ایمنی را رقم بزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه