English

افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت هر دستگاه تاکسی‌های شهری طی چند سال گذشته

شهردار قم از افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت هر دستگاه تاکسی‌های شهری طی چند سال گذشته خبر داد.

افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت هر دستگاه تاکسی‌های شهری طی چند سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد در جلسه شورای سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، افزود: با تزریق ۲۰ میلیارد تومان به سازمان تاکسیرانی قم و انعقاد تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌های عامل، به‌زودی بخشی از تاکسی‌های درون‌شهری قم نوسازی می‌شود.
وی با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت هر دستگاه تاکسی‌های شهری طی چند سال گذشته، ادامه داد: پیش‌ازاین هر دستگاه تاکسی درون‌شهری با قیمتی حدود ۳۰ میلیون تومان خریداری می‌شد، درحالی‌که هم‌اکنون قیمت تاکسی با افزایش چندین برابری همراه شده است.
شهردار قم با تأکید بر توجه به رویکرد نوین شهرداری قم در خدمات تاکسیرانی ابراز کرد: ورود سازمان تاکسیرانی قم به خدمات جدید و حرفه‌ای یک کار بی‌سابقه در شهر قم است و شهرداری قم از مجموعه برنامه‌های جدید این سازمان با قدرت حمایت می‌کند.
دکتر سقائیان نژاد تصریح کرد: در برابر هر اقدامی جدیدی برخی مقاومت‌های غیراصولی نیز ممکن بوده وجود داشته باشد و لازم است بدون توجه به مباحث حاشیه‌ای اقدامات نوین و کارآمد را دنبال کنیم.
وی با اشاره به اینکه رانندگان تاکسیرانی قم نوعاً از اقشار ضعیف جامعه هستند، به حمایت از این افراد در بودجه سال آینده شهرداری قم در قالب بودجه مصوب و نرخ بهای خدمات تأکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه