English

مدیرکل بهزیستی قم خبر داد:

آغاز به کار ۷۰ مهد کودک تحت نظارت اداره کل بهزیستی از ابتدای مهر۹۶ در استان قم

مدیرکل بهزیستی قم گفت:همزمان با سال تحصیلی جدید 70 مهدکودک تحت نظارت اداره کل بهزیستی آغاز به فعالیت کرد.

آغاز به کار 70 مهد کودک تحت نظارت اداره کل بهزیستی از ابتدای مهر96 در استان قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل بهزیستی استان قم در مراسم بازگشایی مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همزمان با سال تحصیلی جدید 70 مهدکودک تحت نظارت بهزیستی قم آغاز به فعالیت کرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت کشور اضافه کرد: در حال حاضر زمان، زمان پیشرفت است و ما وظیفه داریم متناسب  با پیشرفت زمان سرمایه‌گذاری کرده و با برنامه‌ریزی دقیق روی کودکان، آنها را برای ورود به عرصه علم ودانش آماده کنیم.

رضا سلیقه با بیان اینکه کودکان امروز آینده‌ساز کشور هستند اضافه کرد: باید دقت کافی را درامر آموزش به این عزیزان داشته باشیم و جای هیچ سهل‌انگاری در امر آموزش وجود ندارد چراکه سنین زیر سن دبستان، حساس‌ترین سن برای کودکان است.

مدیرکل بهزیستی استان قم در ادامه با اشاره به اینکه 70 مهد تحت پوشش بهزیستی در سطح استان قم وجود دارد، گفت: مربیان باید با افزایش دانش خود تلاش کنند، آموزش را با تفریح و بازی همراه کنند تا کودکان نسبت به این محیط علاقه‌مند شده و داوطلبانه در آن حضور یابند.

وی اظهار کرد: از تعداد 70 مهد کودک که آغاز بکار کرد 5 مهد کودک در نقاط روستایی و 65 مهد نیز در مناطق شهری فعالیت می کنند.

سلیقه بر تقویت فرهنگ استفاده از مهدهای کودک تاکید کرد و گفت: در این مهدها، مربیان مجرب و آموزش دیده کار تربیت نونهالان را برعهده دارند.

وی ادامه داد: طرح مهارت های زندگی ویژه کودکان 5و6سال در مهدهای کودک روستایی و شهری نیز از اول مهرماه اجرایی می شود.

مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به فعالیت مهدکودک های بهزیستی قم عنوان کرد: شهریه مهدهای تحت نظارت بهزیستی استان در جلسه  کمیته تعیین شهریه با حضور نماینده بازرگانی تعیین وپس از تایید توسط بهزیستی کشور به مهد های کودک تحت نظارت ابلاغ گردیدوشهریه هر مقطع متناسب  با جداول تعیین شده بهزیستی استان باید در تابلو اعلانات مهد کودک نصب شده تا هنگام ثبت نام اولیاءبا اطلاع از تعرفه ی تعیین شده کودکان خود را ثبت نام کنند.

سلیقه در پایان با توصیه به اولیا درخصوص مهدهای معتبر عنوان کرد: از خانواده ها تقاضا می شود که کودکان خود را در مهدکودک های معتبر و دارای مجوز بهزیستی و یا آموزش و پرورش و یا سازمان های معتبر ثبت نام کنند چرا که نظارت هایی از سوی مسئولین بهزیستی به صورت ماهانه چه از لحاظ بهداشتی ،گزینش و بحث اماکن انجام می شود تا در صورت تخلف رسیدگی و ارجاع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه