English

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری:

نرخ بالای سود بانکی مخل تولید و اشتغال است

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به غیرشرعی عمل کردن بانک‌ها در نظام جمهوری اسلامی گفت: نرخ بالای سود بانکی مخل تولید و اشتغال است.

نرخ بالای سود بانکی مخل تولید و اشتغال است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ششمین  جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم در سال جاری که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به نامه سید جمال الدین اسدآبادی به میرزای شیرازی در زمینه بانک‌ها اظهار داشت: بانک مانند قلب در بدن انسان عمل می کند و  باید خون به همه اعضا پمپاژ کند و اقتصاد بدون بانک قابل‌تصور نیست.

وی گفت : با بالا بودن سود سپرده‌ها عمده منابع کشور به سمت بانک‌ها سوق پیدا می‌کند، که چنین رویکردی خسارات جبران‌ناپذیری برای اقتصاد به ارمغان می آرود.

سعید شیرکوند با تأکید بر وجود مشکلات عمیق در اقتصاد کشور گفت: سیستم بانکی به دنبال بالا بردن پول سپرده است که چنین رویه ای فساد آور و مخل اقتصاد کشور است.

وی بیان کرد: در اقتصاد مقاومتی باید سهم مالیاتها را در منابع درآمدی بیشتر کنیم. اما مشکل اینجاست که  بعضی از بخش ها از پرداخت مالیات فرار می کنند و عملاً مالیات را بخش هایی پرداخت می کنند که آنها را می شناسیم.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با تاکید بر اینکه عدالت باید در مورد پرداخت مالیات رعایت شود، تصریح کرد: باید از برخی از واحدها که مشکلات اقتصادی بیشتری نسبت به واحدهای توانمند دارند حمایت‌های بیشتری داشته باشیم تا بتوانند آنها را نیز رونق بخشیده و سبب حفظ اشتغال و جلوگیری از مشکلات مختلف شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه