English

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد:

پلیس افتخاری، همیاران و شورای معتمد، اضلاع سرمایه های اجتماعی در پیشگیری از جرایم

فرمانده انتظامی استان قم پلیس های افتخاری، همیاران پلیس و شورای معتمد پلیس را سه ضلع اصلی سرمایه های اجتماعی نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری از جرایم دانست.

پلیس افتخاری، همیاران و شورای معتمد، اضلاع سرمایه های اجتماعی در پیشگیری از جرایم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرمانده انتظامی استان قم در قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قم که با حضور معاونان و روسای پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان قم و همچنین روسای کلانتری ها به منظور تشریح عملکرد در حوزه پیشگیری از سرقت تشکیل شد، ابتدا از تلاش های فرماندهی انتظامی شهرستان قم و ارتباط موثر با پلیس آگاهی استان قدردانی کرد.

وی سپس با اشاره به گستردگی مأموریت های پلیس آگاهی، مهم ترین آن را توجه و تمرکز بر بحث پیشگیری از سرقت و کشف جرم دانست.

سردار کاظم مجتبایی بر تعاملات بین بخشی یگان های تخصصی و پشتیبانی یگان های ستادی و اجرایی از واحدهای عمل کننده در حوزه پیشگیری از جرم تاکید کرد و گفت:بایستی با تحلیل آمار برای آینده برنامه مشخصی تدوین کرد.

وی سپس ضمن تاکید بر تحلیل آمارهای مربوط به سرقت، روسای کلانتری ها را مکلف کرد تا با تشریح نوع سرقت و همچنین جغرافیای جرم از تمام ظرفیت کلانتری برای پیشگیری و کنترل جرم تلاش کنند.

مجتبایی در ادامه با اشاره به اهمیت گزارشات 110، معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان را موظف کرد با ارسال گزارشات نقطه به نقطه وقوع جرایم در حوزه استحفاظی کلانتری های استان، توان گشتی ها برای کسب بالاترین عملکرد در حوزه پیشگیری از جرایم ارتقاء یابد.

وی سپس بهره گیری از ظرفیت پلیس های افتخاری، همیاران پلیس و شورای معتمد پلیس را سه ضلع اصلی سرمایه­ های اجتماعی دانست و خواستار ارتقاء آگاه سازی مردم در این رابطه شد.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه ضمن تاکید بر تقویت گشت های تخصصی در بوستان ها و مکان های اسکان زائران با بهره گیری از ظرفیت یگان امداد، ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی هدفمند همواره شاهد سیر نزولی سرقت در استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه