English

مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری قم اعلام کرد:

ورود روزانه بیش از ۱۰۰۰ دام به کشتارگاه صنعتی قم

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم گفت: روزانه بیش از هزار تا هزار و 500 راس دام در کشتارگاه صنعتی قم تخلیه می‌شود.

ورود روزانه بیش از 1000 دام به کشتارگاه صنعتی قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم با بیان اینکه سازمان کشتارگاه بیش از 40 سال در شهر قم فعالیت می‌کند اظهار کرد: در حال حاضر 36 نیروی داخلی، هشت بازرس دامپزشکی، یک بازرس قبل از کشتار و یک روحانی ناظر ذبح شرعی در کشتارگاه فعال هستند و در مجموعه بیش از 400 نفر در این کشتارگاه فعال هستند.

برگزاری آزمون کشتار دام برای اعزام به حج در کشتارگاه صنعتی قم

وی با اشاره به برگزاری آزمون کشتار دام برای اعزام به حج در کشتارگاه صنعتی قم گفت: این دوره قبل از آغاز اعزام برای بررسی توانمندی‌ها برگزار شد.

علی اکبر خلجی با اشاره به نظافت مستمر سالن‌های کشتارگاه بیان کرد: با توجه به مسائل بهداشتی شست‌وشو و نظارت روزانه در دستور کار سازمان است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از هزار تا هزار و 500 راس دام در کشتارگاه صنعتی قم تخلیه می‌شود اظهار کرد: تمام مراحل ذبح دام‌ها در کشتارگاه قم با نظارت کامل شرعی صورت می‌گیرد.

روزانه یک درصد از دام‌های تخلیه شده در کشتارگاه معدوم می‌شود

خلجی با بیان اینکه روزانه یک درصد از دام‌های تخلیه شده در کشتارگاه معدوم می‌شود خاطرنشان کرد: بازرسان دامپزشکی به طور کامل بر روند کشتار دام نظارت دارند و تمام تلاش ما بر این است که دام سالم وارد چرخه مصرف عمومی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه