English

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم خبر داد:

توزیع گوشت گرم وارداتی در قم

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از توزیع گوشت گرم وارداتی در استان قم خبر داد.

توزیع گوشت گرم وارداتی در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم ظهار داشت: در جلسه تنظیم بازار استان موضوع واردات گوشت گرم مطرح شد که بعد از بحث و بررسی مقرر گردید برای تنظیم بازار، گوشت گرم وارداتی به میزان لازم توسط مباشر در استان توزیع شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این گوشت وارد استان شده و در فروشگاه های منتخب عرضه خواهد شد.

علی اصغر همت بیان داشت: عرضه گوشت گرم وارداتی به قیمت 30 هزار و 500 تومان در سه فروشگاه آغاز خواهد شد و واحدهای قصابی که برای عرضه این گوشت اعلام آمادگی کنند می توانند با مراجعه به مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی نسبت به عرضه گوشت وارداتی گرم در سطح استان اقدام نمایند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: محدودیتی برای عرضه گوشت گرم وارداتی وجود ندارد و این گوشت به مرور و به صورت روزانه وارد استان شده و بر اساس نیاز شهروندان توزیع خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به یکی دیگر از مصوبات جلسه ستاد تنظیم بازار استان اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا فروشگاه های زنجیره ای استان نسبت به توزیع مرغ منجمد به قیمت مصوب 5 هزار و 700 تومان اقدام نمایند.

همت با تاکید بر اینکه مرغ منجمد به هر میزان که نیاز بازار باشد قابل تامین است، بیان داشت: فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ استان قم موظف شدند در راستای تنظیم بازار، نسبت به توزیع گوشت گرم وارداتی و مرغ منجمد اهتمام جدی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه