English

دادستان دیوان محاسبات کشور :

دیوان محاسبات خود را ملزم به پاسخگویی به مردم می داند

دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: با توجه به انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات توسط منتخبین ملت در مجلس شورای اسلامی، این مجموعه فقط در مقابل ملت و نمایندگان ملت پاسخگو است و تلاش می کند در راستای منویات مقام معظم رهبری و رفع دغدغه های ایشان و مردم حرکت نماید.

دیوان محاسبات خود را ملزم به پاسخگویی به مردم می داند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، دادستان دیوان محاسبات کشور در دیدار رئیس و مسئولین دیوان محاسبات کشور با آیت الله سید محمد سعیدی گفت: دیوان محاسبات کشور، کامل ترین مجموعه نظارتی در کل کشور است که در کنار قوای حاکمه، یک ناظر تخصصی مالی در سطح عالی نظام است.

وی افزود: تمامی قوای حاکمه اعم از قوه قضاییه، قوه مجریه و قوی مقننه از حیث مالی و حسابرسی در مقابل دیوان محاسبات کل کشور مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

فیاض شجاعی خاطر نشان کرد: با توجه به انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات توسط منتخبین ملت در مجلس شورای اسلامی، این مجموعه فقط در مقابل ملت و نمایندگان ملت پاسخگو است و تلاش می کند در راستای منویات مقام معظم رهبری و رفع دغدغه های ایشان  و مردم حرکت نماید.

وی در ادامه اظهار داشت: درباب ضرر به بیت المال، صفر تا صد تخلفات با دقت بالا و اهتمام ویژه در دیوان محاسبات رسیدگی می شود و احکام مربوطه نیز مثل انفصال از خدمت و… صادر می شود.

دادستان دیوان محاسبات تاکید کرد: دیوان محاسبات هم مرجع تولید کننده گزارش است و هم با توجه به اختیارات قانونی که دارد می تواند احکام مربوطه در تخلفات را صادر نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه