English

مدیرکل امور بانوان استانداری قم:

آموزش و فرهنگسازی محیط زیستی برای بانوان بسیار ضروری است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: با توجه به نقش و جایگاه مهم و موثر بانوان در جامعه، آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگسازی محیط زیستی برای بانوان بسیار ضروری است.

آموزش و فرهنگسازی محیط زیستی برای بانوان بسیار ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم در دیدار با مدیرکل و کارشناسان بانوی اداره کل که به مناسبت هفته عفاف و حجاب به انجام رسید، در سخنانی اظهار داشت: محیط زیست مسأله ای است که با تمامی لحظات زندگی انسان ها مرتبط است و بدون تردید همه برای حفظ و حراست از محیط زیست وظیفه شرعی و قانونی برعهده دارند.

وی با اشاره به تأکیدات و سفارشات بسیار در رابطه با حفاظت و مهربانی با طبیعت و محیط زیست در آموزه های دینی، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه محیط زیست سالم و پایدار در زندگی انسان، همه مردم باید نسبت به مسائل زیست محیطی آگاه و متعهد بوده و در راستای حفظ و حراست از آن کوشا باشند.

معصومه ظهیری با اشاره به نقش مهم و موثر بانوان در جامعه و در تربیت فرزندان و مدیریت خانواده، بر ضرورت آموزش، فرهنگسازی و اطلاع رسانی زیست محیطی به بانوان تأکید کرد و گفت: بایدها و نبایدهای محیط زیستی در عرصه های گوناگون باید برای بانوان به ویژه بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی بیان شود.

سید رحمان دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این دیدار با بیان اینکه بانوان نقش موثر و انکارناپذیری در انتقال فرهنگ به نسل های آینده دارند، از برگزاری دوره های آموزشی ویژه بانوان کارمند استان خبر داد و گفت: قطعا بانوان به خوبی می توانند نقش فعال و موثری در رابطه با محیط زیست از جمله مدیریت پسماندها، کاهش آلودگی ها، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و از همه مهمتر تربیت فرزندان مهربان با طبیعت و محیط زیست داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه