English

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم خبر داد:

کسب رتبه اول اجرای طرح ارزیابی عملکرد برنامه های تحول اداری سال ۱۳۹۵ توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم از کسب رتبه اول اجرای طرح ارزیابی عملکرد برنامه های تحول اداری سال 1395 در سطح وزارت متبوع خبر داد.

کسب رتبه اول اجرای طرح ارزیابی عملکرد برنامه های تحول اداری سال 1395 توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار داشت: این سازمان رتبه اول اجرای طرح ارزیابی عملکرد برنامه های تحول اداری سال 1395 در سطح وزارت صنعت، معدن و تجارت را با به دست آوردن نمره کامل در تمامی آیتم های مورد ارزیابی کسب نموده است.

وی افزود: این ارزیابی در قالب محورهای هفت گانه : آموزش و بهسازی نیروی انسانی، بهبود سیستمها و ارتقاء بهره وری، برنامه ریزی نیروی انسانی، ساختار سازمانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (امنیت شبکه)، فناوری اطلاعات و ارتباطات (توسعه خدمات الکترونیک)، تحول سازمانی و تکریم ارباب رجوع و 44 شاخص در سه بخش صورت پذیرفته است.                          

سید مصطفی شرافتی دستیابی به این مهم را حاصل حمایت های همه جانبه ذاکری رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان قم دانست و از تلاش های مجدانه پرسنل معاونت توسعه مدیریت و منابع و اعضای کمیته تحول اداری به جهت رسیدن به اهداف عالیه سازمان تشکر و قدردانی نمود.

وی خاطرنشان کرد: در این ارزیابی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با کسب 700 امتیاز (امتیاز کامل) موفق به کسب رتبه اول گردیده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه