English

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم:

تبیین شرایط معافیت مالیاتی واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی قم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم شرایط اخذ معافیت واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم را تشریح کرد.

تبیین شرایط معافیت مالیاتی واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی در این رابطه اظهارداشت: رویکرد اصلی وزارت صنعت، معدن وتجارت بر استقرار کلیه واحدهای دارای شرایط در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی و پرهیز از پراکندگی  تولید کنندگان بخصوص فعالان صنایع کوچک ومتوسط در کشور است.

وی افزود: از این رو برای تشویق تولید کنندگان به استقرار در شهرک های صنعتی و همچنین برنامه های حمایتی خود از تولید و اشتغال که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ بدنبال اجرای معافیت های مالیاتی در این زمینه می باشد.

امیر طیبی نژاد تصریح کرد: در راستای سیاست های راهبردی دولت در حمایت از تولید و اشتغال و براساس اصلاحیه مصوب  قانون مالیات های مستقیم، به منظور تشویق سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی در صورتیکه از تاریخ از ابتدای سال 95 برای واحدهای تولیدی و صنعتی  پروانه بهره‌برداری صادر یا قرارداد فروش منعقد شده باشد، از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی بتوانند از این معافیت ها برخوردار شوند رعایت اقدامات و قوانینی الزامی است گفت: متاسفانه شاهد هستیم برخی از مدیران واحدهای تولیدی صرف حضور در شهرک های صنعتی را عامل برخورداری از معافیت مالیاتی می دانند ولی این در حالی است که ایشان می بایست ابتدا شرایط اعمال مالیات با نرخ صفر را فراهم نمایند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم اضافه کرد:  دریافت کد اقتصادی، تسلیم اظهارنامه مالیاتی و اعلام شفاف و کامل درآمد از مهمترین اقداماتی است که مدیران واحدهای صنعتی بایستی انجام دهند.

طیبی نژاد ادامه داد: بر اساس این مصوبه نحوه برخورداری واحدهای تولیدی در دو بخش شهرک های صنعتی مستقر در مناطق کمتر توسعه یافته و سایر مناطق دسته بندی شده که واحدهای صنعتی استان قم می توانند برای اطلاع از جزئیات این مصوبه به امور متقاضیان شرکت شهرک های صنعتی قم و یا به سایت این شرکت به آدرس(qomiec.ir) بخش امورمتقاضیان- مزایا و مشوق ها مراجعه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه