English

معاون شهردار قم:

شناسنامه باغات شهر قم تهیه می‌شود

معاون شهردار قم با تاکید بر ضرورت تهیه شناسنامه باغات قم، گفت: مشاور مربوطه در این بخش انتخاب شده تا بتوانیم باغات شهر را شناسایی و در راستای حفظ و توسعه آنها تلاش کنیم.

شناسنامه باغات شهر قم تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با بیان اینکه رفع مشکلات مرتبط با توسعه عرصه‌های سبز و کمربند سبز قم نیازمند برنامه ریزی و اولویت بندی است، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که گونه‌های مناسب اقلیم قم را پیدا کرده و به همین منظور از آنها برای توسعه فضای سبز قم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای شناسایی گونه‌های مناسب اقلیم قم کارهای کارشناسی در حال انجام است، گفت: همچنین بحث بهبود منابع آب و طرح جامع منابع آب مجددا به جریان افتاده و در حال تهیه آن برای حرکت منسجم در راستای توسعه عرصه‌های سبز در قم هستیم.

سید امیر سامع با تاکید بر ضرورت تهیه شناسنامه باغات قم، گفت: مشاور مربوطه در این بخش انتخاب شده تا بتوانیم باغات شهر را شناسایی و در راستای حفظ و توسعه آنها تلاش کنیم.

وی کاربردی سازی و مناسب سازی اقدامات در حوزه فضای سبز را ضروری خواند و گفت: اقدامات لازم برای شناسایی عرصه‌ها و اولویت بندی آن‌ها در محدوده و حریم شهر برای توسعه فضای سبز با هماهنگی معاونت معماری و شهرسازی در حال انجام است.

معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه باید چارچوب مشخصی برای اقدامات در حوزه فضای سبز مشخص باشد، خاطرنشان کرد: اگر اقدامات این بخش نظام‌مند نباشد در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

سامع توسعه فضای سبز قم را یکی از ضرورت‌های این شهر عنوان کرد و گفت: با وجود این ضرورت باید به دنبال اقداماتی پایدار و درست باشیم تا در بلند مدت بتوانیم نتایج کار را دیده و نتایج آن همواره ماندگار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه