English

رئیس اداره درمان کمیته امداد استان قم:

۳۵۱۶ نفر از زنان سرپرست خانوار در قم بیمه شده اند

رئیس اداره درمان کمیته امداد استان قم عنوان داشت: 3 هزار و 516 نفر از زنان سرپرست خانوار بیمه تامین اجتماعی هستند که هر ماه هزینه بیمه را به سازمان تامین اجتماعی برای بیمه آنها واریز می کنیم که سال گذشته 3 میلیارد و 100 میلیون تومان در این خصوص هزینه شد.

3516 نفر از زنان سرپرست خانوار در قم بیمه شده اند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رئیس اداره درمان کمیته امداد استان قم در خصوص فعالیت های اداره درمان گفت: به منظور خدمات رسانی به مددجویان در راستای مسائل درمانی، از طریق تشکیل پرونده پزشک خانواده فعالیت ها پیش رفته و در مطب پزشکان پرونده مددجویان تشکیل شده است.

وی گفت: در ابتدا مددجویان به این مطب ها مراجعه کرده و در صورت نیاز به پزشکان متخصص و یا مراکز درمانی، به این پزشکان و مراکز مراجعه خواهند کرد.

عسگری افزود: با تمامی بیمارستان های سطح شهر و همچنین 33 نفر از پزشکان عمومی و 170 مرکز درمانی پزشکان متخصص، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، مراکز تشخصیی درمانی و... قرارداد بسته ایم تا بتوانیم بهترین خدمات را به این مددجویان عزیز ارائه دهیم.

عسگری با بیان اینکه 25 هزار نفر از مددجویان از کارت امداد استفاده می کنند گفت: طی هر ماه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم یک میلیارد و 200 میلیون تا یک میلیارد و 400 میلیون تومان به مراکز درمانی به منظور خدمات رسانی به مددجویان هزینه پرداخت می کند.

وی افزود: طی سال گذشته در مجموع 15 میلیارد و 356 میلیون و 300 هزار تومان بابت هزینه های بیمه ای این مدد جویان به مراکز درمانی پرداخت کردیم.

رئیس اداره درمان کمیته امداد استان قم از برخی خدمات ویژه خبر داد و گفت: علاوه بر هزینه های درمانی در خصوص خرید وسائل مورد نیاز که شامل بیمه نمی شود از جمله عصا، تشک و داروهای غیر بیمه ای و.... نیز سال گذشته حدود یک میلیاد و 269 میلیون تومان هزینه کرده ایم.

وی عنوان داشت: 3 هزار و 516 نفر از زنان سرپرست خانوار نیز بیمه تامین اجتماعی هستند که هر ماه هزینه بیمه را به سازمان تامین اجتماعی برای بیمه آنها واریز می کنیم که سال گذشته 3 میلیارد و 100 میلیون تومان در این خصوص هزینه شد.

عسگری افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته توجه به تغذیه کودکان است به گونه ای که کودکان زیر شش سالی که دچار سو تغذیه هستند توسط وزارت بهداشت به ما معرفی شده و هر ماه 75 هزار تومان بن خرید مواد خوراکی از قبیل، برنج، عدس، روغن و... به خانواده آنها داده می شود که در این زمینه نیز 842 نفر تحت پوشش هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه