English

تعطیلی فرودگاه «نیس» فرانسه پس از کشف چمدان مشکوک

کشف چمدان مشکوک در فرودگاه شهر «نیس» فرانسه و تخلیه مسافران آن، فرودگاه را برای مدتی به تعطیلی کشاند.

تعطیلی فرودگاه «نیس» فرانسه پس از کشف چمدان مشکوک

به گزارش خبرگزاری موج، به دنبال یک کشف چمدان رها شده در فرودگاه شهر «نیس» فرانسه و تخلیه مسافران آن توسط پلیس، پروازهای فرودگاه برای مدتی تعطیل شد.

خبرگزاری راشا تودی در این باره اعلام کرد: پس از اینکه چمدان رها شده در پایانه دوم این فرودگاه کشف شد، عملیات تخلیه مسافران از این پایانه آغاز و لذا برای مدتی پروازهای این فرودگاه نیز به حالت تعلیق درآمد.

بر اساس گفته شاهد عینی، پس از یک ساعت از عملیات تخلیه مسافران، پلیس اعلام کرد که چمدان رها شده مشکوک را از مکان خارج کرده و مسافران می توانند وارد فرودگاه شوند.

کشف این چمدان در حالی صورت گرفت که پیشتر نیز دو چمدان مشکوک دیگر در پایانه دوم این فرودگاه کشف شده بود که بنابر اعلام مقامات فرودگاهی به دلیل غفلت مسافران بوده است.

گفتنی است کشور فرانسه در ماه های اخیر قربانی دو حمله تروریستی بوده است. در روز چهاردهم ژوئیه، راننده یک کامیون با هجوم ناگهانی و عامدانه به داخل جمعیتی که برای تماشای مراسم روز «باستیل» در شهر «نیس» جمع شده بودند، دست کم ۸۵ نفر را به کام مرگ کشاند.

همچنین، در بیست و ششم ژوئیه نیز دو مرد مسلح با حمله به کلیسایی در شهر «سنت اتین روان» این کشور و گروگانگیری، یک کشیش را به قتل رساندند. گروه تروریستی - تکفیری داعش مسئولیت حمله به این کلیسا را بر عهده گرفت و اعلام کرد که مهاجمان از عناصر این گروهک بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه