English

نخستین یادواره شهدای مدافعان حرم در مشگین‌شهر برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) نخستین یادواره شهدای مدافع حرم با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در محوطه طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای مدافعان حرم در مشگین‌شهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد پورمند، فرمانده سپاه مشگین‌شهر در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم در مشگین‌شهر اظهار داشت: عزت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم به وجود آمده است و ما با جان و دل راه این شهدا را ادامه می‌دهیم چرا که کشور ما همواره به داشتن چنین غیورمردانی به خود بالیده است.

فرمانده سپاه مشگین‌شهر افزود: مهمترین ویژگی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم امام‌شناسی، دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی بوده و امروز ملت ایران در سایه خون شهدای والامقام به دستاوردهای عظیمی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی و امنیتی دست یافته است و ما قدردان این نعمت‌ها بزرگ الهی باشیم. پورمند با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی امروز با ترفندها و نقشه‌های شوم خود در صدد تضعیف بنیه فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه هستند، اظهار کرد: با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام تمام این توطئه‌ها خنثی شده و روز به روز بر اقتدار و انسجام ایران در عرصه‌های مختلف افزوده می‌شود. وی خانواده ها و فرزندان شهدا را سرمایه‌ای عظیم برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین افتخار برای ملت ایران هستند و ما به داشتن چنین خانواده‌های غیور و ایثارگر افتخار می‌کنیم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه