English

استاندار اردبیل:

استان اردبیل در میزان مشارکت انتخابات رتبه هشتم کشور را کسب کرد

استاندار اردبیل گفت: مردم این استان به لحاظ میزان مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری رتبه هشتم کشوری را به خود اختصاص دادند.

استان اردبیل در میزان مشارکت انتخابات رتبه هشتم کشور را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سیدحامد عاملی  در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با قدردانی از حضور پرشور مردم استان اردبیل در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: مردم استان روز گذشته در عرصه تعیین سرنوشت خود حضور یافتند و در بین استان‌های کشور رتبه هشتم را به لحاظ میزان مشارکت در انتخابات به خود اختصاص دادند که اتفاق بسیار مهمی به شمار می‌رود.وی اضافه کرد: مردم بر اساس رای و نظر خود نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب کردند اما از این به بعد مسئولیت سنگینی بر دوش ما قرار گرفته است و باید برای حل مشکلات مردم و توسعه استان تلاش کنیم ، ضمن اینکه مردم هم برای تامین خواسته‌ها و مشکلات خود از مسئولان مطالبه‌گری کنند.


 

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: در استان ما مجموعه دستگاه‌های اجرایی و قضایی با تعامل خوبی انتخابات را در فضایی آرام برگزار کردند و از تمامی امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی در انتخابات استفاده شد.

عاملی در ادامه در خصوص کارت بازرگانی اظهار کرد: اتاق بازرگانی و سازمان صمت استان باید فلوچارتی برای کارت‌های بازرگانی مشخص کنند که ابتدا اهلیت بازرگانان بر اساس آن بررسی شود و بعد از آن مسیرهای دیگر نیز مدنظر قرار بگیرد و لازم است تمامی بازرگانان بر اساس این فلوچارت عمل کنند.

مقام عالی دولت در استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر این افزایش سقف کارت بازرگانی هم در سطح ملی پیگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم تصویب مصوبات لازم برای تامین خوراک دام در استان افزود: در حوزه آبزی پروری هم باید مصوبات ملی اخذ شده و برای اجرای طرح‌های مربوط به دامپروری هم پیگیری‌های لازم انجام شود.

استاندار اردبیل همچنین از لزوم راه‌اندازی چند واحد دامپروری پنج هزار راسی در استان خبر داد و گفت: در راه‌اندازی این واحدها اتحادیه‌ها و سرمایه‌گذاران می‌توانند مشارکت داشته باشند ضمن اینکه دامداری‌های سنتی هم باید مورد حمایت قرار بگیرد.

عاملی در ادامه با اشاره به رویدادهای بخش صنعت استان ادامه داد: در حوزه صنعت زنجیره قابل‌توجهی در استان در حال تکمیل است ، طوری که در حوزه خودرو مجموعه بزرگی در قالب شهرک خصوصی در استان ایجاد شده و در این شهرک هر خودرو ظرف ۲ سه ماه قابل تولید و ساخت است و لازم است ظرفیت‌های این مجموعه توسعه و تکمیل شود.

وی یادآورشد: علاوه بر این در حوزه صنایع معدنی فلزی و صنایع سلولزی هم ظرفیت‌های موجود در استان باید تکمیل شود و در کنار آن برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام در سال آینده برنامه‌ریزی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه