English

کانون محیط زیست محله باغ خزانه منطقه ۱۷ افتتاح شد

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار گفت: باید شعار " شهر تازه " را به واقعیت تبدیل کرد که لازمه آن توجه به تنوع زیستی غنی، آب سالم، زمین پاک و هوا و انرژی پاک است.

کانون محیط زیست محله باغ خزانه منطقه ۱۷ افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدمهدی گلمکانی رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار در نشست دوره ای مناطق ۲۲ گانه با اشاره به موقعیت حساس منطقه ۱۷ گفت: این منطقه نیاز به توجه و حمایت ویژه همه مسئولین در برطرف کردن مشکلات و معضلات مدیریتی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رسالت ما در بحثمحیط زیست، زندگی با کیفیت در محیط زیست سالم است افزود: با توجه به مفهوم محیط زیست و نیاز شهروندان به آن، بهتر است عمده فعالیت ها در جهت ایجاد محیط زیست سالم به کمک خود شهروندان و با حمایت مسئولین انجام شود.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار با تاکید بر فرموده مقام معظم رهبری که گفته اند " حق " متوجه شهروندان و " تکلیف " متوجه مسئولین است اظهار داشت: باید با کمک شهروندان مشکلات و معضلات محلات را اولویت بندی کرده و به ترتیب حل و فصل نمود.

وی مطرح کرد: باید شعار " شهر تازه " را به واقعیت تبدیل کرد که لازمه آن توجه به تنوع زیستی غنی، آب سالم، زمین پاک و هوا و انرژی پاک است.

گلمکانی نشاط در جامعه را تاثیرگذار در توسعه محیط زیست دانست و تاکید کرد: نقش های خود را نباید دست کم بگیریم و باید به تک تک مردم ایمان داشته باشیم تا تحول بزرگی در بحثمحیط زیست صورت گیرد.

گلمکانی افزود: کار خیر فقط نجات بیماران، ساختن بیمارستان، مدرسه و … نیست بلکه کار خیر می تواند کارهایی هر چند ساده در جهت حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی ها باشد.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار خاطرنشان کرد: توسعه پایدار یک روزه اتفاق نمی افتد و تحقق آن نیاز به زمان دارد که در این راستا باید از فرصت های بدست آمده حداکثر بهره را برد.

رضایی قائم مقام منطقه ۱۷ با تاکید بر اینکه بیشترین بافت فرسوده تهران در منطقه ۱۷ است گفت: هدف ما ایجاد محیط زیست سالم جهت رسیدن به زندگی با کیفیت برای شهروندان است.

لازم به ذکر است در پایان نشست، کانون محیط زیست محله باغ خزانه منطقه ۱۷ با حضور مسئولین افتتاح گردید و از سازندگان انیمیشن های محیط زیستی در رده سنی کودک و نوجوان تقدیر بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه