English

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران در روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب

سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اتخاذ تمهیدات ترافیکی و ممنوعیت‌های توقف خودرو در روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب (۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت) در محدوده مصلای بزرگ امام خمینی(ره) خبر داد.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران در روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ فیروز کشیر  در این خصوص گفت: ترافیک معابر پیرامونی محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی(ره) تحت کنترل و پوشش پلیس است و تمهیدات ویژه‌ای را برای تسهیل در تردد شهروندان، مخاطبان و علاقمندان نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد: حتی المقدور از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی برای حضور در نمایشگاه حتما در محل پارکینگ نمایشگاه و نه معابر اطراف مصلا پارک کنند.

سرهنگ کشیر در خصوص محل‌های پارک مراجعان نیز افزود : پارکینگ چهل سرا جهت استفاده وسایل نقلیه شخصی سواری که ورودی آن از خیابان مفتح و خیابان نقدی و همچنین از خیابان مطهری و خیابان جهانتاب و خروجی آن از درب کوچه محمدیان و خیابان شهیدعلی اکبری به شمال اختصاص یافته است.

وی گفت: همچنین پارکینگ‌های داخلی مصلای امام خمینی(ره) به منظور پارک تاکسی، اتوبوس، خودروهای ناشران، کارکنان درب شماره ۱۵ واقع در خیابان قنبرزاده محل پیش بینی شده به منظور توقف تاکسی، درب شماره ۲۷ ورودی از درب اصلی شماره ۱ در خیابان بهشتی جهت پارک موتورسیکلت، درب شماره ۴ در خیابان بهشتی و درب های ۱۸-۱۹-۲۰ در بزرگراه شهید سلیمانی به منظور ورود خودروهای ناشران، حاملین کتاب و کارکنان نمایشگاه است.

به گفته سرهنگ کشیر، درب‌های شماره ۶ و ۷ واقع در خیابان قنبرزاده به منظور پارک اتوبوس‌های شرکت واحد با مسیرهای تعیین شده و درب شماره ۱۲ واقع در خیابان قنبرزاده به منظور تردد مراجعه کنندگان (عابرین پیاده) در نظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به ممنوعیت توقف در روزهای برگزاری نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: در بزرگراه شهید سلیمانی حدفاصل بزرگراه مدرس تا خیابان قنبرزاده، خیابان قنبرزاده حدفاصل خیابان بهشتی تا بزرگراه شهید سلیمانی در هر ۲مسیر، خیابان بهشتی حدفاصل خیابان قنبرزاده تا خیابان پاکستان، خیابان مفتح حدفاصل خیابان مطهری تا خیابان بهشتی و خیابان پاکستان حدفاصل خیابان بهشتی تا بزرگراه مدرس ممنوعیت توقف اعمال می شود.

وی اضافه کرد: هر ساله نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان مخاطبان بسیاری از استان‌های مختلف است و از آنها نیز تقاضا داریم در صورتی که با وسیله نقلیه شخصی به نمایشگاه مراجعه کردند از پارکینگ‌های نمایشگاه که به همین منظور تعبیه شده‌اند استفاده و از پارک در خیابان‌های اطراف نمایشکاه و توقفات دوبله و ساکن جدا خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه